Gå til innhold

Gmail moden for lansering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For min egen del så har jeg fortsatt til gode å klikke på noen av annonsene deres da.

Men du har sikkert kjøpt flere av produktene som har vært annonsert og dermed hvert med på å finansiere merkostnadene ved produktet...

 

Det er det godt mulig at jeg har, men bak de fleste produkter er det et markedsføringsbudsjett. Så om det brukes på google eller andre kanaler så gjør ikke det de produktene jeg allikevel kjøper verken dyrere eller billige.

 

Men dette er i ferd med å bli en avsporing :)

Lenke til kommentar
Det er det godt mulig at jeg har, men bak de fleste produkter er det et markedsføringsbudsjett. Så om det brukes på google eller andre kanaler så gjør ikke det de produktene jeg allikevel kjøper verken dyrere eller billige.

 

Men dette er i ferd med å bli en avsporing :)

Beklager å fortsette avsporingen, men jeg må nesten påpeke at ifølge logikken din kan jeg drepe en person og unnskylde meg med at vedkommende skulle dø uansett.

Lenke til kommentar
Det er det godt mulig at jeg har, men bak de fleste produkter er det et markedsføringsbudsjett. Så om det brukes på google eller andre kanaler så gjør ikke det de produktene jeg allikevel kjøper verken dyrere eller billige.

 

Men dette er i ferd med å bli en avsporing :)

Beklager å fortsette avsporingen, men jeg må nesten påpeke at ifølge logikken din kan jeg drepe en person og unnskylde meg med at vedkommende skulle dø uansett.

 

 

Det er kanskje den dårligste sammenligningen i forumets historie....

 

Det Dipstick sier om at varer hverken ville være dyrere eller billigere om de hadde reklamert på google eller ikke støtter jeg fullt ut. Og at ettersom mange reklamerer gjennom google så kan jeg ha en gratis mailklient på nettet, noe jeg syntes er helt greit. Hadde ikke google eksistert hadde de pengene blitt brukt på annen måte, og kanskje hadde de ikke hatt like bra salg, og varene hadde vært enda dyrere.... Men det er såklart bare spekulasjoner.

 

At derimot det skal være det samme som å drepe en person fordi han en gang i fremtiden dør uansett er jo bare totalt tatt ut av sammenheng. Ville heller vært å si at det er samme om du dreper en pers, for om du ikke gjør det så dreper du heller en annen...

Endret av OgnOmm
Lenke til kommentar
Det er det godt mulig at jeg har, men bak de fleste produkter er det et markedsføringsbudsjett. Så om det brukes på google eller andre kanaler så gjør ikke det de produktene jeg allikevel kjøper verken dyrere eller billige.

 

Men dette er i ferd med å bli en avsporing :)

Beklager å fortsette avsporingen, men jeg må nesten påpeke at ifølge logikken din kan jeg drepe en person og unnskylde meg med at vedkommende skulle dø uansett.

 

Jeg skrev et svar men sletta det. Dette blir for dumt til å kommentere. Vi kan gjerne diskutere kommersiell markedsføring, men å trekke paraleller til drap blir for mye epler og bananer for min del.

Endret av Dipstick
Lenke til kommentar

Jeg gir meg. For det første glemte jeg å slenge inn en smiley i innlegget, for det andre er markedsføring og markedsføringskrefter alt for store temaer å diskutere og for det tredje er jeg verken særlig god til eller glad i å diskutere.

 

For å ha nevnt det, så er jeg en ivrig bruker av Gmail. Jeg tror jeg har trykket på én interessant annonse en gang.

 

Jeg har forresten et tøft/fiffig tips til folk: trykk mange ganger på reklamer for firmaer du ikke liker. Det blir dyrt for dem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...