Gjest Gjest_Baardsen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei og hopp! Jeg er en gutt i tjueårene som har ei vidunderlig kjæreste jeg er veldig glad i. Nå lurer jeg bare på en ting. Når vi har sex tar hun noen ganger den ene hånden sin ned for å klemme på penis, mens jeg støter. Jeg kommer ikke like langt inn, men det er desto deiligere. Nå lurer jeg på om det er andre som gjør det samme? Jeg synes det er litt dumt å spørre hvorfor hun gjør det, for hun er veldig redd for at hun gjør noe galt i senga. Vi har ikke vært sammen så lenge, så jeg tror jeg skal gi henne litt mer selvtillit først, hun tar ikke så altfor mye initiativ! Og det er derfor jeg lurer litt også. Hun sier jeg har "stort utstyr", kan det være derfor? At jeg støter for hardt? Eller gjør hun det bare fordi hun vet det er veldig godt for meg? Nå har jeg ikke hatt mange sexpartnere, men det jeg har hatt har aldri gjort noe sånn, derfor jeg lurer litt! Mange takk :-) Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det kan ikke jeg svare på, men jeg synes du burde snakke med henne om det. Om hun gjør det fordi du er for stor, så betyr det jo at noen ganger er det ubehagelig for henne. Og slik kan det ikke være. Bare snakk med henne, værre er det ikke. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Si at det er deilig når hun gjør det, og spør om det der derfor hun gjør det, eller om du i visste stillinger kommer for langt inn. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har opplevd det flere ganger selv. Du sier du er godt utstyr og da kan det hende du bunner og det kan gjøre vondt. Det hjelper også når man har kommet mange ganger og begynner å bli "slapp". Jeg ville først sakt at jeg liker det og så tatt det opp med henne det er jo viktig og snakke om sexen fra starten av blir mye tryggere på hverandre fort da. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Baardsen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Si at det er deilig når hun gjør det, og spør om det der derfor hun gjør det, eller om du i visste stillinger kommer for langt inn. Ja, spurte dama om det. Hun fikk såklart panikk, men jeg klarte å roe henne ned Sa bare at det var veldig deilig når hun gjorde det, men lurte på om det var fordi jeg støta for hardt. Heldigvis var det bare at hu likte å holde der under sex, noe som er vinn vinn Jeg har opplevd det flere ganger selv. Du sier du er godt utstyr og da kan det hende du bunner og det kan gjøre vondt. Det hjelper også når man har kommet mange ganger og begynner å bli "slapp". Jeg ville først sakt at jeg liker det og så tatt det opp med henne det er jo viktig og snakke om sexen fra starten av blir mye tryggere på hverandre fort da. Det funka veldig bra etter at man blir "slapp" ja! Kan virkelig anbefales hvis man har sex flere ganger en kveld, og merker at du trenger litt "piff" Tråden kan lukkes nå, anses som løst! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja, spurte dama om det. Hun fikk såklart panikk, men jeg klarte å roe henne ned Sa bare at det var veldig deilig når hun gjorde det, men lurte på om det var fordi jeg støta for hardt. Heldigvis var det bare at hu likte å holde der under sex, noe som er vinn vinn Flink, høres ut som om praten gikk bra Da er det kanskje enklere neste gang du lurer på noe, eller vil foreslå noe! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hun liker vel bare å ta litt på den. Kjenne bevegelsen i hånden å. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Vel.. Det der har hun muligens lest på nettet eller noe for det der er et lite triks man kan gjøre for at gutten skal føle at det er "trangere" og desto bedre for gutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg