Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Har kjøpt meg en JBL 4 kanals, men hva effekt får jeg hvis jeg bruker den i 3 kanal modus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, fikk en 4 kanals istedenfor en 2 kanals. Tror de gjorde en feil, for jeg fikk ikke med de 6`9erene der.

Men hvorfor selger de pakker som ikke gir nok effekt til hele pakken?

Ville det være bedre om jeg sa at jeg hadde fått feil og ba om 2 kanals forsterkeren istedenfor som gir 240w når den er brokoblet?

Det står jo at den subben tar 250w rms, men ville den likt 300 om den hadde fått det eller blir det for mye?

Endret av Pansergnom
Lenke til kommentar

Vel, de ga meg feil. Jeg kjøpte en pakke med 2 kanals forsterker og sub og fikk en forsterker som følger med en annen pakke med 6`9 ere. Jeg skal ned og hente en 2 kanals forsterker som gir meg den effekten jeg trenger seinere.

Jeg har komponentsett framme, og 6`9ere bak, begge i RF power serien, er fornøyd med de faktisk :)

Men det jeg ikke skjønner da er hvorfor de selger en pakke med høyttalere og sub og en forsterker som ikke er kraftig nok til å drive begge... :s Litt meningsløst liksom :p

Lenke til kommentar

Nei har ikke det, men de spiller forsåvidt greit uten selvom jeg godt kunne tenkt meg litt mer knall fra de og. Får ta det etter jul når resten av studielånet kommer :p Måtte bare ha meg en sub nå som jeg kan starte med, da har jeg ihvertfall kasse og en forsterker jeg kan bruke til 6`9 erene mine når jeg kjøper meg ny sub og forsterker. Og så er det lagt kabler og sånt da, jeg var helt nab på det men nå har jeg ihvertfall lært meg hvordan det skal gjøres =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...