Trainman Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Programvare Sliter litt med Opera her nå. Får ikke sett på VG-tv på nett. Sier at det trengs WMP, men det har jeg. Får ikke åpnet PDF dokumenter, men har adobe acrobat. Flere andre ting som ikke åpnes. Opera fryser fullstendig når jeg prøver å åpne ting den ikke vil vise. Akkurat nå er IE overlegen.. HJELP!! Hva er det i konfigureringen jeg må endre? Hadde håpet å slippe å reinst. Opera Kjører Vista Home på en Acer Aspire 5720ZG. På forhånd takk for hjelpen. Edit: Skrivefeil. Endret 31. oktober 2007 av Trainman Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har akkurat samme problemet, så jeg lurer også fælt på dette. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Programvare Sliter litt med Opera her nå. Får ikke sett på VG-tv på nett. Sier at det trengs WMP, men det har jeg. Får ikke åpnet PDF dokumenter, men har adobe acrobat. Flere andre ting som ikke åpnes. Opera fryser fullstendig når jeg prøver å åpne ting den ikke vil vise. Akkurat nå er IE overlegen.. HJELP!! Hva er det i konfigureringen jeg må endre? Hadde håpet å slippe å reinst. Opera Kjører Vista Home på en Acer Aspire 5720ZG. På forhånd takk for hjelpen. Edit: Skrivefeil. Ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Adobe PDF-dokumenter åpner seg i Opera her hos meg .. Dog, jeg har heller ikke gjort noe spesielt for at det skulle skje.. WMP-tingen suger litt, har ikke sett på det heller men.. Hver gang jeg er på VG og skal se på film der, fyrer jeg opp IE. Dessverre. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Se innlegget til qualbeen i denne tråden. Jeg fikk WMP til å fungere i Opera ved å bruke de vedlagte filene i den tråden. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Se innlegget til qualbeen i denne tråden. Jeg fikk WMP til å fungere i Opera ved å bruke de vedlagte filene i den tråden. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå