Mazeking Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Har tatt en del bilder og video med digitalkamera. Brikkene fra disse CF og SD har jeg stappa inn i Ps3'en og med stort hell vist bilder på TV'en i stua.Video derimot har vært et sorgens kapittel. Ps3 vil eller kan ikke spille av noen av videofilene tatt med digitalkamera. Er det overhodet mulig å få spilt av noen som helst slags videofiler på ps3 som ikker er blu-ray eller DVD? Hva slags filformater er den den nativ kan spille av? Kan jeg i så fll bare smekke filer i dette filformatet over på CF eller SDkort eller brenne dette på DVD og spille av på PS3'en eller har den restriksjoner på hvilke porter/grensesnitt man kan spille av fra? Endret 31. oktober 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Har tatt en del bilder og video med digitalkamera. Brikkene fra disse CF og SD har jeg stappa inn i Ps3'en og med stort hell vist bilder på TV'en i stua.Video derimot har vært et sorgens kapittel. Ps3 vil eller kan ikke spille av noen av videofilene tatt med digitalkamera. Er det overhodet mulig å få spilt av noen som helst slags videofiler på ps3 som ikker er blu-ray eller DVD? Hva slags filformater er den den nativ kan spille av? Kan jeg i så fll bare smekke filer i dette filformatet over på CF eller SDkort eller brenne dette på DVD og spille av på PS3'en eller har den restriksjoner på hvilke porter/grensesnitt man kan spille av fra? Dette er mulig hvis du gjør om kodecen på filmene, ps3 er veldig kresen på dette med format, så jeg ville prøvd og omkodet de til en annen format.. dette vile gjøre susen for deg =) Edit: Jeg (meg selv) bruker PS3 Video 9 som en konverter, anbefaler den. Endret 31. oktober 2007 av Elohim Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Evnt kan du streame all film fra en server (PC). Det gjør jeg - spiller så godt som alle formater - funker fett :-) Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan blir det å streame fra Mac? Noen som kan linke til en guide? Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan blir det å streame fra Mac? Noen som kan linke til en guide? ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå