Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kanskje det er fordi de må fikse litt på det til 360'n *ønskedrøm* Eller fordi portingen fra 360 ikke går så glatt Forklar ;] Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hehe, skal nok klare meg med LBP og Killzone 2 ++ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 All konsollkrig til side, dette er uansett kjipe nyheter - vinteren (spesiellt det slapsehelvetet av en vinter vi vanligvis har her til lands) er en ypperlig tid for å sitte litt inne og spille, så da er det alltid kjedelig at spill blir utsatt. Heldigvis er Assassin's Creed i rute, Guitar Hero III er rett rundt hjørnet og med litt flaks vil Rock Band gjøre sitt inntog her til lands tidlig i 2008. Av PS3-eksklusive spill har man jo både Haze, Uncharted: Drake's Fortune og Gran Turismo 5 som alle er planlagt lansert i løpet av fjerde kvartal i år. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvem bryr seg vel om hvor mye Sony rekker å tjene før MGS eventuelt kommer til 360? Hvis en tar med i beregningene at 360 er en mye mer "aktuell" konsoll på flere måter til forskjell fra forgjengeren skal man kunne tro en eventuell ventetid ikke blir fult så lang. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 nei nei, du ba meg bare strengt tatt to take a hike, altså stikke til helvete.. =) jeg forventer ikke at folk skal ta sarkasmen min.. så lenge jeg forstår er jeg fornøyd=) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 For en nedtur. Jeg kunne godt tenkt med å ha MGS 4 her NÅ, nå som jeg faktisk har råd til både konsoll og spillet. Det ser ut til at jeg utsetter PS3 kjøpet litt til, i alle fall til MGS 4 eller GT 5 kommer. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Altså, alle de ordentlig gode spillene som kommer, blir utsatt. Dette overasket meg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Advarsel: Jeg har fjernet en del konsolldiskusjon her. Dere vet like godt som meg at det er en "dead end". Hold dere til topic folkens! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det ser ut som om forretningsverdenen ikke likte nyheten så godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg