Hawko Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots skulle egentlig komme til PlayStation 3 i løpet av vinteren. Nå melder Konami at utgivelsen av spillet er utsatt. Noen som synes utvikler navnet passet litt rart inn i denne settningen? Haha, ja jøss "Kona mi". Hadde nesten glemt det, husker jeg lo godt når jeg var mindre og spilte "Superstar Soccer '99" til GBC og "Konami"-logoen dukka opp på skjermen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Dette var virkelig surt. Den ekstra ventetiden bør være verdt det! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Forsover meg til forelesning, parkeringsbot på ruta ... og nå, dette. - "Best day ever" du har så rett så rett, jeg har nettopp blitt helt hekta på detta fenomenet så blir det utsatt:/ skuff! Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bra de setter kvalitet i front av kvantitet Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Siden MGS4 er en PS3 eksklusiv tittel, så var dette nokså leit å høre ja. Håper spillet blir like bra som de sier til slutt ialtfall. I mellomtiden får jeg vel heller satse på 360 og PC spillene som kommer ut før jul, og bruke PS3'en hovedsakelig til HD filmtitting. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 DelayStation lever opp til navnet sitt. Neida...kjipt for MGS-fans som har ventet lenge på dette. Men siden det blir utsatt såppas lenge så burde det bli et skikkelig bra spill når det først kommer ut. Selv ble jeg ikke overbevist over demonstrasjonen fra E3 (tror jeg det var), men det er en stund sia nå, så ting kan jo endre seg. Selv har jeg andre spill jeg gleder meg til. To store nå i november. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Så bra de andre spillene har vært, har jeg ikke noe problem med å vente i tre månder ekstra for å spille det som blir slutten på sagaen. Jeg gleder meg så mye at jeg så vidt kan sitte stille når jeg tenker på det. Nå vokser også lysten til å spille igjennom MGS 1 2 og 3 igjen, og nå har jeg noen dager til å gjøre det på. Alt i alt, jeg er faktisk ikke skuffet. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Moste akkuratt hånden i veggen.... For noe dritt. Er greit at de utsetter det, kan alltids vente, men faen da! jaja, bedre at de gjør det skikkelig, i hvertfall med en så sykt bra serie. Lenke til kommentar
Kvass Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Trodde ikke at det kom før i april uansett jeg så jeg ble ikke enormt skuffa... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bare meg eller sank interessen for MGS4 betraktelig etter Crysis ? Det er bare noe med Crysis som ligner på MGS. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser ikke noe negativt i dette, ja, vi må vente lenger, men om de mener at de trenger mer tid til å lage et fantastisk produkt (noe det uten tvil kommer til å bli), så er det bedre at de utsetter det enn å gi ut et halvferdig spill, slik så altfor mange andre utviklere gjør. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bare meg eller sank interessen for MGS4 betraktelig etter Crysis ? Det er bare noe med Crysis som ligner på MGS. Hum? Nei kan ikke si det. MGS er jo no helt eget og har fokus på story, noe Crysis ikke har. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hum? Nei kan ikke si det. MGS er jo no helt eget og har fokus på story, noe Crysis ikke har. Ja riktig, for det vet jo du som har spilt fullversjonen av Crysis.... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Kanskje det er fordi de må fikse litt på det til 360'n *ønskedrøm* Endret 31. oktober 2007 av Laland Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kanskje det er fordi de må fikse litt på det til 360'n *ønskedrøm* Eller fordi portingen fra 360 ikke går så glatt Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ryktene sier en 'forbedret versjon'. Jeg ønskedrømmer også Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 bare synd at sony har lagt så mye penger under bordet at dere kan få knuste drømmer! tihi:D Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Eneste som redder vinteren nå er LittleBigPlanet. Hvis den blir utsatt, så går jeg å henger meg. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dette er for dårlig. Utsatt nok en gang? Jeg forstår ikke alle som sier det er greit at det ble utsatt, fordi dere har så mange spill å spille. For så å ramse opp en haug spill som kommer i ÅR...! Det har jo lenge vært klart at MGS4 skulle ha worldwide release i mars (en trailer sa det bl.a.) At dere har mange spill å spille nå betyr ikke at dere vil ha det like flust i mars, når spillet egentlig skulle slippes. Og at spillet blir utsatt for å gjøre det bedre er jo en ting. Men nå har de jo hatt 3 år på seg (?), og spillet skulle vel vært finpusset nok til å nå den originale lanseringsdatoen? Det blir i så fall litt teit å lovprise Kona-mi ( ) for å finpusse et spill som etter alles utregninger burde vært finpusset nok for lenge siden. Har ikke noe imot å prøve og se positivt på ting, men dette blir kanskje litt drøyt. Jeg synes i hvert fall dette er skuffende. Og dårlig av Konami. Vil ha MGS4! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg