mcgroven Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vi må vente til langt ut på vårparten neste år før Metal Gear Solid 4 er ferdig. Les mer Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Somehow this news doesn't amaze me.... Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 "Metal Gear Solid: Forever" anyone? xD Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Da kommer det kanskje ikke før i juni da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er det nå man skal si, "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves"? Det er opplagt dårlige nyheter for de som har Playstation 3 og nå må vente enda lengre på det som kan bli det beste spillet til konsollen. Selv har jeg litt vnaskelig for ikke å føle en anelse skadefryd. Men som sagt, det er synd og jeg håper det ikke blir utsatt igjen. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Dette kom faktisk som veldig gode nyheter for meg, da jeg slipper å kjøpe en ps3 i løp av vintern og når skaperne av mgs sier at at man kan se opp til alle forventninger, så stoler jeg på dem 110%. Skulle gjerne hørt dette direkte fra Hideo Kojima. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Dette kom faktisk som veldig gode nyheter for meg, da jeg slipper å kjøpe en ps3 i løp av vintern og når skaperne av mgs sier at at man kan se opp til alle forventninger, så stoler jeg på dem 110%. Skulle gjerne hørt dette direkte fra Hideo Kojima. Jeg vil heller ha en PS3 om vinteren enn om sommeren.. Er litt lei av spill som utsettes i det uendelige. Jo lengre utsettelse, desto større skuffelse. De fleste bruker tiden til å bygge opp store forventninger som vanskelig kan innfris.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ett ord: latterlig. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 kjipt det her, men for min del så trodde jeg det kom ut neste år. hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Dette visste vi kom til å skje Egentlig ein gledelig nyhet da det er nok av titler å ta av i år Endret 31. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Dette visste vi kom til å skje Egentlig ein gledelig nyhet da det er nok av titler å ta av i år Helt enig.. Det er mange titler jeg skal ha frem til våren. Guitar Hero 3, Rock Band, Assassins Creed, Mass Effect og GTA 4, bare for å nevne noen. Skal jo ha tid til å spille dem også, og da er det greit at noen spill blir utsatt og kommer litt senere. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Helt enig.. Det er mange titler jeg skal ha frem til våren. Guitar Hero 3, Rock Band, Assassins Creed, Mass Effect og GTA 4, bare for å nevne noen. Assassin's Creed er bekreftet ferdig og kommer 16.november.. Uansett er det nok en skikkelig partypooper å miste julesalget, der ligger det mye penger. Endret 31. oktober 2007 av Mozze Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 [sarcasm]Hmm, dette var jo veldig uventet![/sarcasm] Jaja, det er nok å spille i mellomtiden. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Sparte sikker noen penger nå, da kan jeg utsette PS3-kjøpet . Endret 31. oktober 2007 av haalo Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 En gledelig nyhet ja. Ikke bare et bedre spill, men betyr at jeg kan vente med PS3-kjøpet til godt uti 2008 og får tid til mange andre spill først. Faktisk blir jeg ikke overrasket om det blir ytterligere utsatt. April-juni er kjent som blant de svakeste månedene rent salgsmessig for spill. De må også da finne seg i konkurrere med GTA IV som kommer i februar-april (med mindre også det blir ytterligere utsatt). Kan se for meg en tidlig høst-lansering, august eller september. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Greit nok at det kan sees på som positivt hvis man tenker i forhold til tid, lommebok osv., men det er horribelt mtp. signalene de stadige utsettelsene sender. Mange utviklerene sliter med den og det er ikke positivt for forbrukerene samme hvordan man vrir og vrenger på det. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Forsover meg til forelesning, parkeringsbot på ruta ... og nå, dette. - "Best day ever" Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hvis det er det som skal til for drastiske forbedringer til spillet, så er det bare fint at dem utsetter det, ingen krise egentlig. Vi får et bedre produkt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Gjør meg absolutt ingenting. Altfor mange gode spill som kommer nå, og Metal Gear Solid kan bare utsettes. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots skulle egentlig komme til PlayStation 3 i løpet av vinteren. Nå melder Konami at utgivelsen av spillet er utsatt. Noen som synes utvikler navnet passet litt rart inn i denne settningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg