Francesca_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har problemer med å reinstallere XP på en maskin. Prøver å reinstallere fra en recovery cd fra produsenten, FSC. Får opp feilmelding om at i386\winntupg\netupgrd.dll ikke finnes på cden og at i386\compdata\ntcompat.inf er ugyldig. Har prøvd å google det, men fant ingenting fornuftig. Hjelp! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan tyde på at disken er begynt å bli dårlig.. Fikk samme problemet. Kjørte reinstall flere ganger i håp om at det skulle fungere. Endte med å skaffe meg en ny cd. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Hadde også en stygg mistanke om det. Kjedelige greier Vet ikke hvor lett det er å skaffe en ny cd, er en pc som er skaffet gjennom en hjemme-pc ordning. Må jeg gå gjennom firmaet eller kan jeg bare ringe direkte til FSC? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Letteste er nok å ringe direkte til FSC. Så slipper du et ekstra ledd. Skriv ned serienummer på maskinen din, da de ofte spør om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå