John Abrahamsen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Noen som har en aning om hvor jeg kan kjøpe en? :wink: Jeg har lagt merke til den matrix chipen. No solder 8) Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Noen som har en aning om hvor jeg kan kjøpe en? :wink: Jeg har lagt merke til den matrix chipen. No solder 8) Prøv f.eks www.easybuy2000.com Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg tenkte på en norsk sjappe... Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 De har X-ecuter II lite og snart pro på www.yeees.com, men ikke pogo pin adapteren enda (som gjør at man slipper å lodde). Vet ikke om de får den inn heller. Jeg skal kjøpe min x2 pro og pogo pin adapter fra http://www.extreme-mods.com/ iaffal.. Ellers har du jo www.enigmah.no som driver her i norge, men de er relativt dyre. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 www.hammar.no seriøs butikk Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 eyh gutter/jenter.. hva er forskjellen på x2 og x2 lite ?? kan jeg bruke egen harddisk på begge ?? Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 du mener xecuter2 pro og xecuter2 lite forskjellen er at man kan koble x2 pro til pc'en og den har mer minne den er mer rettet mot folk som skal lage programmer til xbox'en. x2 lite er mer en god nok den her veldig mye minne den også. alle chiper kan man bruke større hd. Lenke til kommentar
bjarne_b Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 (endret) Jeg kan montere Endret 5. november 2018 av bjarne_b Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 isonews.com... hehe LOL! Athelas Lenke til kommentar
twarr Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 du mener xecuter2 pro og xecuter2 liteforskjellen er at man kan koble x2 pro til pc'en og den har mer minne den er mer rettet mot folk som skal lage programmer til xbox'en. x2 lite er mer en god nok den her veldig mye minne den også. alle chiper kan man bruke større hd. Her var det mange feil ja! Tror jeg må rette på deg (ikke bli sur da) For det første X2 er forkorting for X-Ecuter 2 (og ja det SKAL være bindestrek der) så setter han LITE eller PRO bakom for at man skal vite hvilken chip han snakker om. For det andre, så har X2 LITE og X2 PRO AKKURAT LIK minne/kapasitet... forskjellen på X2 LITE og X2 PRO er at med X2 PRO følger det med en programmerer slik at du må flashe chippen SELV ifra pc'en. Dette gjør du via en LPT kabel og port (skriverport). Det er det ENESTE som skiller X2 LITE og X2 PRO (untatt prisen da). MEN du KAN lage en programmerer selv til X2 LITE..... (X2 LITE er allerede flashet ifra produsent) For det tredje, NEI IKKE ALLE chipper kan du bytte og sette inn større harddisk. Et eksempel på dette er chippen enigmah. X-Ecuter 2 LITE vil nokk dekke ditt behov mer enn godt nokk visst du ikke har noen spesielle krav/skal lage bios'er selv. Men det som er en stor fordel med X2 PRO er at det FØLGER MED (slipper å lage selv) en programmerer. Altså visst det kommer bedre bioser i fremtiden, kan du bare legge den inn på chippen, noe som er litt vanskelig med X2 LITE, på grunn av at du må lage en programmerer selv. En annen fordel med X2 PRO er at det er lettere å legge inntil 4 forskjellig bioser inn på chippen.... (nb: mrMKE, dette er på ingen måte ment til å "henge" deg eller "drite" deg ut, bare å rette på feilene dine...) mvh Twarr (correct med if im wrong) Edit: skriveleif Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 GOOGLE= menneskets beste venn Lenke til kommentar
frank123 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Kjøpte selv fra Mod4You, Norsk leverandør. Kanon enkel instalasjon Funker som en drøm med Evolution-X bios. Divx og Xvid og backups er morsomt på Xbox ! url til mod4you : http://www.mod4you.com Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 de har en butikk i sandefjord, som selger og modder den for deg. Lenke til kommentar
koffern Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 de har en butikk i sandefjord, som selger og modder den for deg. hvor? har hytte i sandefjord Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 jeg moder og selger chip billigt. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 jeg moder og selger chip billigt. Jeg er billigere§ Tar 50-lappen mindre for X-Ecuter 2 Lite Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 X-Ecuter 2 LITE vil nokk dekke ditt behov mer enn godt nokk visst du ikke har noen spesielle krav/skal lage bios'er selv. Men det som er en stor fordel med X2 PRO er at det FØLGER MED (slipper å lage selv) en programmerer. Altså visst det kommer bedre bioser i fremtiden, kan du bare legge den inn på chippen, noe som er litt vanskelig med X2 LITE, på grunn av at du må lage en programmerer selv. En annen fordel med X2 PRO er at det er lettere å legge inntil 4 forskjellig bioser inn på chippen.... Du kan flashe X-Ecuter 2 både LITE og PRO fra cd/hd mens den sitter i xbox'en (dvs. du trenger ikke kabel mot pc'en for å flashe). Ellers kan man vel i alle fall legge inn 2 bios'er på LITE også (mulig det er 4 der også, orker ikke sjekke nå). Sånn jeg ser det er det svært få som får noe særlig igjen for å gå for PRO utgaven. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 X-Ecuter 2 LITE vil nokk dekke ditt behov mer enn godt nokk visst du ikke har noen spesielle krav/skal lage bios'er selv. Men det som er en stor fordel med X2 PRO er at det FØLGER MED (slipper å lage selv) en programmerer. Altså visst det kommer bedre bioser i fremtiden, kan du bare legge den inn på chippen, noe som er litt vanskelig med X2 LITE, på grunn av at du må lage en programmerer selv. En annen fordel med X2 PRO er at det er lettere å legge inntil 4 forskjellig bioser inn på chippen.... Du kan flashe X-Ecuter 2 både LITE og PRO fra cd/hd mens den sitter i xbox'en (dvs. du trenger ikke kabel mot pc'en for å flashe). Ellers kan man vel i alle fall legge inn 2 bios'er på LITE også (mulig det er 4 der også, orker ikke sjekke nå). Sånn jeg ser det er det svært få som får noe særlig igjen for å gå for PRO utgaven. Ja, du KAN flashe X2 Lite også, men da må du lage din egen "flash-device" og det er ikke så lett... men disse vil også komme til salgs senere... Og JA du kan ha 4 bios'er på X2 Lite... Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 X-Ecuter 2 LITE vil nokk dekke ditt behov mer enn godt nokk visst du ikke har noen spesielle krav/skal lage bios'er selv. Men det som er en stor fordel med X2 PRO er at det FØLGER MED (slipper å lage selv) en programmerer. Altså visst det kommer bedre bioser i fremtiden, kan du bare legge den inn på chippen, noe som er litt vanskelig med X2 LITE, på grunn av at du må lage en programmerer selv. En annen fordel med X2 PRO er at det er lettere å legge inntil 4 forskjellig bioser inn på chippen.... Du kan flashe X-Ecuter 2 både LITE og PRO fra cd/hd mens den sitter i xbox'en (dvs. du trenger ikke kabel mot pc'en for å flashe). Ellers kan man vel i alle fall legge inn 2 bios'er på LITE også (mulig det er 4 der også, orker ikke sjekke nå). Sånn jeg ser det er det svært få som får noe særlig igjen for å gå for PRO utgaven. Ja, du KAN flashe X2 Lite også, men da må du lage din egen "flash-device" og det er ikke så lett... men disse vil også komme til salgs senere... Og JA du kan ha 4 bios'er på X2 Lite... Du trenger ikke lage denne "flash-device" saken du snakker om. Du kan legge bios'en på harddisken til xbox'en og flashe fra EvoX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå