Mazeking Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Vurdere å anskaffe en Wii men er usikker på hva slags videokabler som brukes. Har en HDTV i dag med ymse innganger. Er komponentkabel den kabelen med best grensesnitt man kan få til Wii? Finnes det i så fall noen 5 meters komponentkable til wii? Jeg MÅ ha 5 meter kabel da jeg har et rack med elektronikk stående på veggen med siden av TV'en. Endret 31. oktober 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Komponent er den beste kabelen ja. Da får man 480p i det minste. Men vær oppmerksom at en rekke Virtual Consoel-spill ikke er kompatibel. Den offisielle kabelen er ikke så lange som 5 meter, tror ikke andre leverandører har så lange heller. Ser ut til at 3m er den lengste. Om ingen andre på forumet har sett noen.. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Komponentkabel skjøtes enkelt med dedikerte skjøtestykker og gode signalkabler i passende lengde. Har gjort det på min Xbox360 - skjøtet med skjøtestykker og 5m kabler fra Biltema til projektoren - ikke noe tap såvidt jeg kunne se. Går ut i fra det samme gjelder for Wii med komponent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå