Litraphy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Som tittelen sier, jeg trenger desperat litt hjelp til dette temaet da jeg føler at jeg helt tappet for energi og kilder til å kunne fortsette. Føler at jeg har letet overalt i både lærerbok og internett, så hvis noen har god informasjon om dette så tar jeg i mot hjelp med åpne armer. Mvh, David. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Usktrukturert rekkefølge: Tysklands behov for Narvik som utskippingshavn for malm. Passering iforhold til Atlanterhavet Altmark-episoden. her står ein del om det og den linker til fleire kjelder. http://en.wikipedia.org/wiki/Norwegian_Campaign Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) *slett* det stod allerede i linken Endret 31. oktober 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Tusen takk! Da har jeg mer å bygge videre på i innleveringen min. Mvh, David. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tungtvann? Rjukan? Tror det var èn av faktorene til at Hitler valgte nettopp Norge til å bli invadert. Tungtvann er en av ingrediensene til å lage en atombombe, noe Tyskland (også kalt Germania under WW2) ikke klarte. Men de klarte å utvikle V2 raketten, som er "stammoren" til alle moderne raketter i vår tid. Fra raketter i sammenheng i krig og når det gjelder rakettene som blir skutt opp i verdensrommet. All kunnskapene er fra tyske forskere som ble fraktet til krigsherrene, som ga dem toppjobber og utviklet de nevnte tingene nevnt lenger oppe i teksten. Håper det var til hjelp . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå