Sevenord Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Mistenklig lenke slettet Fant denne til salgs på finn.no. Noen som har hørt om denne? Hva med de andre på samme siden? Ser ut som de bare støtter GPRS da... Standbytid på 45 dager etcetc.. Jaja lykke til Endret 2. desember 2007 av KVTL Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) heh... hørtes ganske genial ut den telefonen... 2 simkort som funker samtidig.. 45dagar standby .. 3mpix. kamera.. touch screen ... 1300kr ser ikke noe om 3G nei.. .. .. hørtes nesten for godt til å vær sandt dette.. , lureri? noen som har sett eller tatt i en slik telefon , og ho\han som skreiv inlegg nr,2 , forstår jo at du sier det er en flott telefon.. det er vel du som selger dem Endret 21. november 2007 av toazty Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 mistenksom når folk skriver engelsk , men avslutter med "ha det bra" eller "ha en god dag" , Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 menne... ingen som har svart trådstarter enda..!! utenom han som "selger" dem Lenke til kommentar
morade Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg bestile denne mobilen for snart en månde siden, og har ikke fått den enda Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hehe.. mystisk.. tror ikke denne mobilen finnes jeg.. men håper du kommer tilbake med et innlegg når du får den... hvis du får den.. Lenke til kommentar
morade Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hehe.. mystisk.. tror ikke denne mobilen finnes jeg.. men håper du kommer tilbake med et innlegg når du får den... hvis du får den.. den var faktisk i posten når jeg kom hjem i dag, har så vidt hatt den på å fått sett på den pga at den må stå en del til lading med et så stor batteri, men ellers så virket dette som en briliant mobil med utrolig mange fete muligheter. må få med at grunnen til at det tok så lang tid er at sånne ting så blillig i Norge ikke er lovlig, den er ikke CE merket å sendes da som gave, så det er veldig liten sjangse for at den skal bli åpnet å sett etter CE merkelse, men min gjorre det. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Spennende! Får du skrevet noen ord om den og hvilke finesser som gjelder? Gjerne noen bilder også! Hva betalte du for den? Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Hei alle sammen Kan jo fortelle litt om hva jeg har handlet av telefoner siste tiden. At det fungerer med to sim kort vet jeg, da jeg har prøvd dette for ett halvt års tid siden. For ett par dager siden fikk jeg min nye forsendelse med telefoner fra Kina: 1. Mobilklokke M800. Denne ser ut som en litt stor klokke, 1,3" touchskjerm, du kan skrive sms på den, men det blir jo litt tungvint på en så liten skjerm. Men den er helt genial om en bare bruker telefon til å ringe med. Det følger også med bluetooth headset i pakken, så denne mobilklokka anbefaler jeg sterkt. http://www.ipmart.com/main/product/M800,Mu...&prod=30429 2. Mobiltelefon med 3" skjerm og analog tv-tuner, samt fm radio du kan bruke uten å ha headset som antenne, da det er uttrekbar antenne på den. Fungerer helt ypperlig. Denne har også innebygd bevegelses sensor der f.eks videoer snur seg automatisk når du snur telefonen, du kan også skifte bakgrunnsbilde bare ved å riste på telefonen.. http://www.ipmart.com/main/product/Prince,...&prod=31507 3. Mobiltelefon for to sim kort, men her kan bare det ene være aktivt om gangen. Denne har også 3,5" skjerm og "Windows Vista" (hehe, Kinesernes kopi iver er jo gøy da), er jo selvfølgelig ikke Vista, men når du starter telefonen står det Windows Vista sin oppstartsskjerm og med Windows start lyden. Ellers er skjermen helt utrolig på denne. Den har også solcelle bakdeksel, og det virker faktisk. http://www.ipmart.com/main/product/ZT,588,...&prod=29889 (Står 3" på nettsiden, men mener det er 3.5" 4. Mobil formet som en sigarett eske, Marlboro, med plass til 7 sigaretter baki. Utrolig gøy festmobil da :-). http://www.ipmart.com/main/product/Marlbar...&prod=31673 5. Og til slutt kjøpte jeg også en MP3 klokke med 2GB minne, og overraskende god lyd må jeg si. http://www.ipmart.com/main/product/Andalon...&prod=26123 Alt dette betalte jeg ca. 4.200.- for, inkl. frakt med FedEx fra Kina! Ble levert i løpet av ca. 4-5 dager. Blir som en liten unge over å se alt Kinesiske produsenter lager, der er langt fra bare kopier, de lager faktisk mange flotte og egenutviklede produkter. Negativt er: Kun engelsk eller kinesisk språk, ingen garanti, ikke norske bokstaver selvfølgelig ved sms skriving. Og ofte er det overdrevent positivt skrevet om kameraene i telefonene, f.eks 5MP betyr ofte 1,3MP interpolert til 5... :!: EDIT: Glemte å si at det i de fleste tilfeller heller ikke følger med bruksanvisng på annet enn kinesisk. Unntaket er MP3 klokka jeg bestilte, der var engelsk bruksanvisning. Men det er jo ikke noe problem å eksperimentere litt heller..... Endret 28. november 2007 av Road2Hell Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er det heller ikke Java støtte i de fleste av KinaMobilene Men morsome er de, bare litt plagsomt å sette opp datakontoer og mms. Men har man gjort det engang så funker det. Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er det heller ikke Java støtte i de fleste av KinaMobilene Men morsome er de, bare litt plagsomt å sette opp datakontoer og mms. Men har man gjort det engang så funker det. Nei det er sant, java glemte jeg å nevne, bruker svært lite java programmer. Data og mms har jeg ikke prøvd å sette opp enda, men satser på at det går greit. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Denne tråden stenges da produktet er mest sannsynlig scam. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg