kungfu fanden Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Kom til å tenke på noe, er det mulig å lage et mini kjølerom/kjøleskap i bunnen av et kabinnet? Og hvordan? Kjøpe 8 små plater med det stofet man bruker i kjølerom og en vifte? Lenke til kommentar
jason Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hvorfor ikke montere PCèn i en dypfryser?kjøp deg et kjøleskap med en fryser, sett det på datarommet, og vips du har en nedkjølt PC, samt noe kaldt å drikke mens du holder på. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hei Den varme luften vil kondensere på kjøleplatene dine i maskinen. Du vil dermed få behov for drenering, det vil vel ikke bli særlig praktisk. Men for all del lykke til! R K Skaar Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hvis du stapper PC'en i en fryser eller omvendt, er det vell en liten sjanse for kondens.. :wink: Lenke til kommentar
kungfu fanden Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Hmmm, fant et gammelt ubrukt kabinett, hva med å legge platene inn i det, og hengsle det fast på det andre? (Hengsler, for å gjøre det mulig å ta det fra hverandre) Lenke til kommentar
kungfu fanden Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Hmmm, fant et gammelt ubrukt kabinett, hva med å legge platene inn i det, og hengsle det fast på det andre? (Hengsler, for å gjøre det mulig å ta det fra hverandre) Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hva slags plater er det dere snakker om egenltig? Hva gjør de? Fjerner de varme ellerno?? Lenke til kommentar
kungfu fanden Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 Tja, faktisk så er jeg ikke så sikker på det selv men pappa skulle lage kjølerom i kjelleren, og kom med noen digre vite plater som han sa var nødvendig. Jeg tror de holder på kulden... (er ikke dette bra jeg aner ikke hva platene jeg har lyst til å stappe in i PC-en fungerer til) Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 isoporplater kanskje? det holder på varmen, eller kulden i dette tilfellet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå