Gå til innhold

Har One Call minstefakturering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette fant jeg på onecalls nettside:

Minimumsfakturering

På enkelte produkter er det etablert minimumsfakturering. Minimumsfakturering er det beløp som minimum faktureres i forbruk hver måned, uavhengig av hvor lavt ditt forbruk er den enkelte måned.

* Den første måneden du har abonnementet må du kun betale minimumsfakturering dersom du ble aktiv kunde før dato den 21. den aktuelle måneden.

* Dersom du ble aktiv kunde den 21. eller senere så skal du ikke betale minimumsfakturering første måned.

"på enkelte produkter står det" , men finner ikke ut noe om hvilke...

Utsendelse av faktura

One Call fakturer faste måneds- og kvartalssavgifter på forskudd. Samtaler og annet forbruk betales på etterskudd. Dersom tjenesten har etableringsavgift så må denne være innbetalt før en tjeneste kan aktiviseres.

Fakturering skjer ved utgangen av hver måned, og betalingsfrist er 14 dager. Dersom det totale beløpet på fakturaen er under 27 kroner for en aktuell måned, så vil det ikke bli sendt ut faktura. Beløpet vil da bli med på neste måneds faktura. På den måten unngår du som kunde å få fakturaer med svært små beløp.

Lenke til kommentar

Har selv One Call, de har ingen minstefakturering/ fast månedsavgift, men velger du faktura på papir så må du ut med 29 kroner ekstra pr. faktura. Eneste jeg betaler for (ca. hver tredje måned) er datatrafikk, 5 kroner pr. MB.

Edit: Får min faktura sendt over e-post, easy peasy lemon squeezy ;)

Endret av Ba'al-Sebul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...