Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med en kødd som mangler høflighet.

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Hvis man leser denne lidelseshistorien, og da mener jeg bokstavelig, fra begynnelse til slutt, så dukker det opp noen fine bilder i huet underveis.

:yes:

Det har seg slik at jeg er 15 år nå. Og jeg har en kødd i klassen, som jeg var god venn med inntil ca 6 mnd siden.

Han fikk seg kjæreste og ble en eneste stor drittsekk mot meg. Han har bare tråkket på meg hele tiden. Dama hans gadd ikke mer etter 2 uker, og det gjorde det ikke noe bedre for min situasjon. Jeg hadde kjæreste, og siden vi var så gode kamerater før vet han mye om meg og. Vi har alle våre problemer elelr sykdommer som vi ikke vil at alle og en hver skal få vite om. Men han har da gått og fortalt så og si alle på skolen om mine litt mer private problemstillinger. Han flørtet en masse med dama mi, slo henne på rompa og slikt, og jeg mannet meg opp og denget han skikkelig en gang.

Siden det har han bare fortsatt enda mer. Han gjør ALT han kan for å henge meg ut og kødde med kjæresten min. Og det er det at han hele tiden henger på ho som gjør meg mest forbanna.

Han har roet seg litt igjen nå, siden han omsider klarte å finne ei jente på ny, men jeg er lei.

Jeg vil ta igjen med han.

Men jeg er ikke så sterk fysisk, men er nok en del sterkere enn han psykisk tongue.gif

Så jeg vil gjerne ha litt hjelp til hva jeg skal gjøre med han, jeg er dritt lei mad.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå tror jeg det kjære PencilCase sikter til her er at "kødd" i utgangspunktet betyr kuk, og at han da mener denne "kødden" som en gang var en venn, er TS's egen penis.

I loled :rofl:

Hahaha, så latterlig genialt. Må bare beklage, men når du sier det så hørtes historien straks mye mer dramatisk ut :wee:

Lenke til kommentar
Hvis man leser denne lidelseshistorien, og da mener jeg bokstavelig, fra begynnelse til slutt, så dukker det opp noen fine bilder i huet underveis.

:yes:

Så utrolig morsomt. Det er ikke ofte jeg sitter og ler høyt for meg selv i stua, men dette var en av de gangene.

Lenke til kommentar
Nå tror jeg det kjære PencilCase sikter til her er at "kødd" i utgangspunktet betyr kuk, og at han da mener denne "kødden" som en gang var en venn, er TS's egen penis.

Hahaha, så latterlig genialt. Må bare beklage, men når du sier det så hørtes historien straks mye mer dramatisk ut :wee:

Men det ser fortsatt ikke ut som at det er mer enn oss tre som forstår det, basert på de nye svarene som kom under her :(

Lenke til kommentar

Men det ser fortsatt ikke ut som at det er mer enn oss tre som forstår det, basert på de nye svarene som kom under her :(

Tror vi får bruk for en spoiler som spoiler poenget snart...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Bingo! Jeg begynte å bli litt redd for at det var bare meg som er litt smårar.

Syntes at denne avrundet lidelseshistorien litt vakkert.

Jeg vil ta igjen med han.

Men jeg er ikke så sterk fysisk, men er nok en del sterkere enn han psykisk tongue.gif

Indeed ... :love:

Lenke til kommentar

Likte Dama hans gadd ikke mer etter 2 uker, og det gjorde det ikke noe bedre for min situasjon best :wee:

Den blir jo bare bedre å bedre jo seinere man leser den :!:

Han flørtet en masse med dama mi, slo henne på rompa og slikt, og jeg mannet meg opp og denget han skikkelig en gang

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Yess, dette er genuin humor.

Dette har jeg faktisk vurdert et par ganger selv ... :ph34r:

jeg mannet meg opp og denget han skikkelig en gang.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...