XB Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Scenario: Jeg og en kompis ønsker å spille en turnering. Vi setter opp et gruppespill, og velger hver sitt lag. Eksempelvis, jeg spiller med Barcelona og er i gruppe med Rosenborg, Roma og Bayern. Han er Liverpool og havner i gruppe med 3 andre lag. Når jeg spiller mine kamper med Barca, vil jeg gjerne at den jeg spiller sammen med, skal kontrollere de andre lagene i gruppa. Når han spiller sine kamper med liverpool, vil jeg gjerne kontrollere de andre lagene i hans gruppe. Av en eller annen grunn ser det ut til at denne funskjonen er fjernet på 08, noe som gjør spillet ganske verdiløst for min del... Slik som det er nå, må man jo sitte og se på, mens den andre spiller sine kamper mot maskinen. Noen som vet om dette er mulig å gjør noe med, om jeg eventuellt gjør noe feil her?? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Dere må gjøre lagene "spillbare" når dere velger lag i begynnelsen av turneringen. Altså trykke x på hvert lag. Da kan man være alle lagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå