Tobak30 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har oppgradert skjermen min fra 19 tommer til 24 tommer og har nå en del problemer. Jeg får ikke dratt hvinduene rundt slik jeg gjorde før. Det er heller ikke noe kryss for lukking av programmet oppe i høyre hjørne slik det pleide å være. Jeg kan heller ikke bruke terminalen da det blir et hvitt bilde. Og noen ganger når jeg åpner for eksempel blender så blir det helt svart og jeg må bruke alt+tab for å bla videre til neste vindu. Firefox har også vært litt rar med svart skjerm også. Jeg har ubuntu 7.10 64 bit med compiz fusion. Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du kan prøva å skru av Compiz. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Linux har endel å gå på hva angår skjerm-styring Lenke til kommentar
Tobak30 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Det ser ut til å ha hjulpet. Men jeg vil da gjerne ha compiz effektene også... Det jeg har er vel 5.2. Hvordan oppdaterer jeg til 6.0.1 som etter det jeg har forstått er det siste av det siste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå