ecko Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 dette blir litt rart, men av hvilke grunder kan overkroppen begynne å klø? det er på magen, ryggen og brystet at det klør noen ganger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg vet ikke sikkert. Jeg anbefaler deg å klø heftig tilbake! Bruk gjerne begge hendene! Lenke til kommentar
ecko Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 jeg leste tilfeldigvis noe om flatlus og da begynte jeg å misstenke det. på ryggen hadde jeg et blått eller rødt merke. litt større enn en 20 kroning. er bittene etter flatlus slik? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, kjære deg da!? Hvis du tror at en bitteliten flatlus kan forårsake et slikt bitt, kan du herved slå den tanken trygt fra deg! Det høres mere ut som du har tirret på deg en krokodille, og det av den bitende typen. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det høres ut som det som skjedde meg for noen år siden. Plutselig kunne det begynne å klø blant annet på rygg og mage. I tillegg ble huden min veldig rød. For min del så begynte det å klø når jeg var stresset, men det kan være noe stoff i klærne du reagerer på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 ....flått? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 ....flått? det var ingen skapning der, bare er merke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg får det samme etter å ha sovet på hotell. Slår aldri feil, hver gang jeg sover på hotell, våkner jeg til at jeg klør på hele overkroppen. Riktignok uten merker eller bitt av noe slag. Tror det for min del er en allergisk reaksjon på tøymykneren eller vaskepulveret de bruker, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå