Alexander Schindler Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Samuel L. Jackson og et creepy rom i et hotell noe utenom det vanlige. Se videoen Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 filmen er ganske twisted, må legge til at de siste 20 minuttene er veldig fucked up! Følg godt med under hele filmen så skjønner du mer på slutten. Her å der i filmen ble det litt vel mye mas, så synes jeg en av spøkelsene lignet mistenksomt mye på morderen i Hallowen filmene. But thats just my opinion Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sett filmen og den var ganske bra. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) EDIT: Beklager det er vist 2 poster av samme innpå diskusjon EDIT: Tro hva trådstarter fra kulturo.no postet 2 like poster med bare et ords forskjell for Endret 31. oktober 2007 av =Iko= Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Veldig dårlig lyd i traileren? -- Tror jeg skal se denne, virket som en morsom "grøsser" Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Syns filmen ser drittbra ut, og gleder meg virkelig til å se den! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Drittbra er den ikke, men absolutt underholdende. Gidder ikke gjenta meg selv så: BIFF-artikkelen om 1408. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Var ikke oppmerksom på denne filmen før jeg så traileren nå faktisk. For meg ser det ut som det kan være en underholdende film, så jeg skal prøve å få sett den når den kommer her til lands i alle fall Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har nå sett filmen, og syns den var veldig bra Veldig bra spilt av skuespillerne, og alt i alt en film som anbefales å se Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Var ikke oppmerksom på denne filmen før jeg så traileren nå faktisk. For meg ser det ut som det kan være en underholdende film, så jeg skal prøve å få sett den når den kommer her til lands i alle fall Har den ikke kommet på kino i norge enda? Så den da på dvd rip for en mnd siden kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg