benbeni89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Trur jeg skal kjøpe meg en LCD-TV snart. Tenkte jeg skulle ha litt lyd og. Ser ikke så mye på film, mest fotball og litt vanlig tv. Noe film. Men trur jeg bare skal ha stereo. TV`en står ikke så bra til hvis jeg skulle hatt surround. Men skal ikke ha noe voldsomme greier. Noe til 1000-lappen.. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 vis du først skal ha lyd til tv annet den som er orginal så burde du kanskje gå opp i 2000 så får du noe så mye bedre og da kan du få bra 5.1 også for en billig penge... dette er en god en, det er etterkommeren til min hjemmekino: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=79657 så jeg personlig syns du burde legge in kun litt til så får du noe onklig bra sånn som f.eks. den... Lenke til kommentar
564215 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Nesten samme systemet som spioner linket ovenfor, bare for noe hundrelapper billigere: clicky Endret 4. november 2007 av ZeroZ Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 sorry for og skuffe deg men det er ikke samma... du har funnet frem en HTS3154 mens jeg har funnet frem en HTS3357 Lenke til kommentar
564215 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 sorry for og skuffe deg men det er ikke samma... du har funnet frem en HTS3154 mens jeg har funnet frem en HTS3357 Det er ikke dt jeg har skrevet heller.. Nesten samme systemet som spioner linket... Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ok, sorry:P har ikke sovet mye:P hehe men alikavel så er det dobbel kraft på HTS3357'en og den har litt bedre utsende på bakhøytalere... så da mener hvertfal jeg at det er bedre og gå noen kr opp for og få tak i det Lenke til kommentar
564215 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ok, sorry:P har ikke sovet mye:P hehe men alikavel så er det dobbel kraft på HTS3357'en og den har litt bedre utsende på bakhøytalere... så da mener hvertfal jeg at det er bedre og gå noen kr opp for og få tak i det ja, det er sant det du sier der.. Til trådstarter: Ta en titt her. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 jupp fordi vis det skal være ikke mer enn 1000 så går det jo ann og bruke sånn som denne: https://prisguiden.no/product.php?product_id=77665 men det jeg tengte på var for alt som f.eks. design, kvalitet, kraft får som sagt, det er helt opp til hva trå starter har lyst til og gjøre... Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg kjøpte meg noen Logitech Z4 2.1 høyttalere når jeg kjøpte tv på fredag. Og det funker bra.. Men takk for tipsene Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ok, satt det opp ennå eller? funker det bra? Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 JA ha satt det opp.. Funker veldig bra syntes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå