Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Test av barbermaskiner. Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har en Braun 1775 FreeControl som jeg er veldig fornøyd med Den klipper veldig tett og har 2 dagers skjegg dings og trimmer. Og bateriene gir 100% power helt til de siste 3 minuttene før den må lades! Jeg er ikke sikker på hvor mye den koster siden jeg fikk den i gave, men det er sikkert ikke alverden. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Vurderer å kjøpe Cruzer 3, men Cruzer 4 hadde vært bedre siden man kan bruke den i dusjen, men den er umulig å finne. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har fortsatt min Philips Coolskin fra mange år tilbake, og den gir en fantastisk myk barbering. På pakken står det at det er like bra som høvel, og det er søren ikke tull. Når du sprøyter på barberkremen underveis gjør du to, kanskje tre hudbehandlinger i ett. Den barberer ikke skjegget under huden, men helt inntil. En høvel tar kanskje litt under huden mens denne maskinen kommer så nærme som mulig. Hvis du legger til 'mindre irritasjon' ved siden av dette, så er ansiktet mye mer inntakt etter barbering. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Vurderer å kjøpe Cruzer 3, men Cruzer 4 hadde vært bedre siden man kan bruke den i dusjen, men den er umulig å finne. Har bare sett 4-ern i nettbutikker, har 3-ern selv, men har ikke noe behov for å barbere meg i dusjen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Ja, men det er tomt alle stedene jeg har sett den så ender vel opp med 3'ern. Er sikkert ikke noe stort tap. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 noen av dere som har vært borti Panasonic ES7036 kanskje? hvordan fungerer den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå