Mr. Bojangles Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Tenker å kjøpe meg ny barbermaskin, helst en billig til under tusenlappen. Vil gjerne har en med mulighet til å stusse, og "tre-dagers"-funksjon. Tenkte på Braun Cruzer (?), er den grei? Kan denne brukes i dusjen forresten? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tar og bumper denne Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Kjøpte Cruzer3 jeg, fikk den ganske billig (500,-) på jobben. Funker fjell den, prøvde den nå nettopp, bra til både barbering og stussing. Tre-dagers-funksjonen var også bra. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Philishave går for å være det beste på markedet men i bunn og grunn er det avhengig av hva slags kjærehode du foretrekker selv. Philips og Braun har forskjellig skjærehode på sine maskiner. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Philishave gir meg noia ! Fikser ikke de roterende skjærehodene. Braun gjør for det meste en god jobb. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Philishave er jeg ikkenoe fornøyd med. Har den forrige toppmodellen av Cool Skin. Denne irriterer huden fælt og har dårlig kuttelengde. Braun neste gang ja! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Er fordeler og ulemper med begge typene, Braun må man dra maskinen mot håret men kutter bedre. Philips kan man kjøre maskinen fra alle sider ogermulignes raskere sånn sett men har ikke så bra kuttelengde. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Kjøpte Philishave for et par år siden, men det funka ikke for meg. Har dårlig erfaring med barbermaskiner generellt. Tror det funker fint for noen, men ikke i det hele tatt for andre. Fikk bare røde prikker etterpå, også tok det jo en evighet før alt var fjernet.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg må innrømme at jeg ble forført av reklamen til Philips Cool Skin, den med ho robotberta. Trengte ny barbermaskin, så passet forsåvidt bra, men valget ble feil. For det den er lagd til, fungerer maskinen bra, men fungerer dårlig om du ikke barberer deg hver dag (les, det rekker å vokse litt), noe jeg som oftest ikke gjør. Og siden det er snakk om personlig pleie, er det ikke noe innbytting mulig, så da var det bare å bite i det sure eplet og betale for en til. Falt da for Cruzer 3 fra braun, har hatt braun før, og liker den godt. Det at du ikke har mulighten til å trimme eller kutte lengre hår med philips er for meg en nedtur, og noe jeg ikke tenkte på i utgangspunktet. Så for de som har litt kraftig skjeggvekst, eller bare ikke giddre å barbere seg så ofte, vil jeg nok heller anbefale f.eks Cruzer 3 over philips maskinene. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er faktisk veldig fornøyd med Phillips cool skin barbermaskinen min. Jeg har den til 800-900kr. Veldig kjekt at man kan bruke den i dusjen, og det cum greia som kommer ut er jo grei den og. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Hehe :!: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Kaprer tråden litt. Noen som har tips til en barbermaskin/trimmer som kan kutte slik at man har en "2-dagers look"? Veldig dårlig forklart, men jeg vil altså ikke barbere bort alt - jeg vil ha litt skjegg igjen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Cruzer 3 kommer med trimmesett osv. Kan også snu trimmehodet så du får en mer nøyaktig trim, dvs, få en linje fra øre til munn enklere enn med vanlig rett trimmer. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=81241 "Her har du maskinen som gjør alt fra glattbarbering til style og trimme skjegget.Cruzer leveres med skjæreblad med ulikt formede hull som gir en grundigere barbering. Ett bredt og ett smalt stylinghode og avtakbart trimmertilbehør med 4 lengdeinnstillinger. Cruzer er vaskbar for enkel rengjøring! " Anbefales. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Hvordan er batterilevetiden på Cruzer 3? Altså, ikke hvor lenge batteriet varer, men hvor lenge jeg kan ha maskinen før jeg må kjøpe ny pga batteriet blir utladet på 2 min...som som har skjedd med alt av andre barbermaskiner jeg har hatt. Har ikke kontakt på badet... Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Det får noen andre svare på, jeg har ikke hatt min lenge nok til å kunne si noe om det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Det går en reklame med en ny barbermaskin nå. Husker ikke hva den heter, men kanoppdatere innlegget når jeg finner det ut. Den ser bra ut Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Har en Philips barbermaskin til 500,- fra Elkjøp. Denne har tre slike roterende blader. Har vært i butikkene å sett etter nye blader- men har ikke sett noe. Er det ikke mulig å få kjøpe nye blader?- isåfall er jo det elendig. De blir jo slitne etterhvert. Og de kan jo ikke forvente å kjøpe ny barbermaskin hver gang bladene er slitne. Edit: Fant den hos Elprice, se Her! Endret 4. november 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Har en Philips barbermaskin til 500,- fra Elkjøp. Denne har tre slike roterende blader. Har vært i butikkene å sett etter nye blader- men har ikke sett noe. Er det ikke mulig å få kjøpe nye blader? de skal ha det der de selger denslags. hvis ikke skal de kunne skaffe. Sjekk hos Jernia, Elkjøp, Expert og lignende. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Har en Philips barbermaskin til 500,- fra Elkjøp. Denne har tre slike roterende blader. Har vært i butikkene å sett etter nye blader- men har ikke sett noe. Er det ikke mulig å få kjøpe nye blader? de skal ha det der de selger denslags. hvis ikke skal de kunne skaffe. Sjekk hos Jernia, Elkjøp, Expert og lignende. Skal titte litt nøyere. Takk for svar. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Har en Philips barbermaskin til 500,- fra Elkjøp. Denne har tre slike roterende blader. Har vært i butikkene å sett etter nye blader- men har ikke sett noe. Er det ikke mulig å få kjøpe nye blader? de skal ha det der de selger denslags. hvis ikke skal de kunne skaffe. Sjekk hos Jernia, Elkjøp, Expert og lignende. Skal titte litt nøyere. Takk for svar. De som selger maskinene har eller kan skaffe tilbehøret. Du må ha 3 nye og de koster 150-180 kr. stykket. De nye knivene varer i ca. 2 år. Så og si samme sum som ny maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå