Killa-Bee Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Halloen! Etter jeg byttet tilbake til min gamle skjermkortkjøler idag, begynte alle spillintroer og lyden i spill å lagge. Laggen er slik: 2sek flyt, 2sek stopp, 2sek flyt osv.. Vet ikke om det er driver problemer eller hva. Alt virket supert før bytting av kjøler. (får ikke oppdatert skjermkortdriver, kommer bare error på ati/amd sin side når jeg prøver å laste ned :/) Har følgende specs: Ati radeon x1900xtx Abit KN8 ultra Amd x2 4200+ Creative x-fi xtrememusic Noen som kan hjelpe meg? EDIT: Har også problemer med å spille av streamede filmer Endret 31. oktober 2007 av Killa-Bee Lenke til kommentar
Killa-Bee Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ingen? Har lite lyst til å formatere.. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser ut som det er temperatur problem. Har du montert standard kjøler sikkelig? prøvd å ta den av og på igjen? Har du tatt på kjølepasta? Lenke til kommentar
Killa-Bee Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ikke et temperatur problem nei.. Når jeg kommer inn på selve gameplayet, så er det bare lyden som hakker. Resten går som smurt. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Gjelder dette kun et spill? Eller gjelder det andre spill også? Lenke til kommentar
Killa-Bee Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Gjelder alle spill.. Tror kanskje det er lydkortdriveren som er problemet. Har lest at den krangler litt med nforce chipset. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 prøv å deaktiver lydkortet. Se om problemet løser seg. Lenke til kommentar
Killa-Bee Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser ut til at alle ting som spilles av med adobe flash player ikke fungerer heller.. Lenke til kommentar
Killa-Bee Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Har nå avinnstalert lydkortdrivere og alle problemene forsvant Takk for hjelpen Adda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå