Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Mini (ikke midi) tower med 3*5.25"

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det finnes en Mini (ikke midi) tower med 3*5.25" cdrom plasser på markedet. Har sjekket et par webshoper men det virker som det er svært få kabinetter med denne spesifikasjonen. Håper dere har noen tips om dette. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg lurer på om det finnes en Mini (ikke midi) tower med 3*5.25" cdrom plasser på markedet. Har sjekket et par webshoper men det virker som det er svært få kabinetter med denne spesifikasjonen. Håper dere har noen tips om dette. På forhånd takk!

Det ser ikke ut som du har husket å sjekke en av de mest populære webshoppene av datautstyr:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34184...p;view=detailed

Dette er vel faktisk det eneste Mini tower dem har også.. :p

Lenke til kommentar

Det ser ikke ut som du har husket å sjekke en av de mest populære webshoppene av datautstyr:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34184...p;view=detailed

Dette er vel faktisk det eneste Mini tower dem har også.. :p

Takk for tipset, men den virker litt tvilsomt da den er hele 42cm i høyde. Er ikke dette typisk midi-tower størrelse?

Sjekk ut denne her: mamoz.no

Mini-tower bør helst ikke overstige 40 cm i høyde syns jeg da.

Noen andre tips?:)

Lenke til kommentar

Jeg er også helt enig at kabinettet fra Komplett var ganske stort i høyde for å bli kalt ett såkalt MicroATX, men jeg har ikke mye peiling på kabinetter da.

http://www.amentio.no/CBC.aspx?q=c:36139;kw:micro-atx

Denne siden har en del mini-tower ser jeg, men jeg har absolutt ingen erfaring med denne butikken.

Det som er spesielt med denne er at de faktisk er vesentlig mye billigere enn Komplett.no og Psdata.no...

Det eneste jeg la merke til er at dem har en del av disse kabinettene, men en stor del av også disse var ganske store...

Kabinettet du fant på mamoz.no var jo ikke noe stygt...

Lenke til kommentar

Det fins et ganske greit utvalg av micro/mini atx kabinetter ute blant webshopene. Problemet er imidlertid det faktum at de fleste kun har 2x5.25" ekspansjonsplasser. Jeg trenger 3x5.25" da jeg har tenkt å bygge en mini NAS med 4-drev-SATA backplane (hot swap). Denne backplanen krever dessverre tre ledige 5.25" ekspansjonsplasser. Det kabinettet fra Mamoz.no er helt kurrant bortsett fra fraktprisen, den er på hele 250kr!!:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...