Mauro Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei, Har aldri helt satt meg inn i hvor mye det koster å forsikre en slik sykkel, så jeg får bare spørre her. Jeg vet at det ikke koster mer enn 100,000 for en fin 05-06 modell, men hva koster det å forsikre galskapen? Sånn cirka? Noen som kan fortelle hva dere betaler? Skal i så fall settes på en person med fullbonus. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Ser i profilen din at du er 19, da er det nok dyrt og mange selskaper vil ikke ha deg som kunde i det heletatt med en sånn sykkel. Når det er sagt er det store forskjeller ute å går, jeg tror det skal være mulig å komme ned mot 10000,- i året med vanlig 25% startbonus. Det varierer veldig med hva slags utbetalinger selskapet har hatt på akkurat den modellen og hvor "hypp" dem er på å ha deg som kunde. Ta en telefonrunde til et par selskaper. Det er mye å spare på å sette dem litt opp mot hverandre og prute også. Endret 31. oktober 2007 av MailMan13 Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser i profilen din at du er 19, da er det nok dyrt og mange selskaper vil ikke ha deg som kunde i det heletatt med en sånn sykkel. Når det er sagt er det store forskjeller ute å går, jeg tror det skal være mulig å komme ned mot 10000,- i året med vanlig 25% startbonus. Det varierer veldig med hva slags utbetalinger selskapet har hatt på akkurat den modellen og hvor "hypp" dem er på å ha deg som kunde. Ta en telefonrunde til et par selskaper. Det er mye å spare på å sette dem litt opp mot hverandre og prute også. Det er så klart snakk om å sette forsikringen på min far. Han er 47 og har fullbonus. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Naboen min har en GSX, husker ikke nøyaktig hvor mye det var han betalte for den. men det var så mye at han ikke har noe mer enn ansvarsforsikring, for prisen på del/full kasko var så utrooolig høyt. Han er forresten i 40 årene.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg sjekket hos mitt selskap for flere forskjellige sykler her om dagen, og oppdaget at så snart det kom Z, X, eller spesielt R i navnet, ble det dyrt. CB, GC etc var lavere. Med kasko kostet det ca 50% mer for en GPZ 500 enn en CB500 eller GX500. Det var også overraskende dyrt for en 125, ansvarsforsikringen kostet 20% mer enn for en GPZ 500. Sjekk hos flere selskaper, det er store forskjeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå