espenal Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hei folkens, drømmer om å ha tilgang på MYE musikk til enhver tid i bilen uten å måtte skifte cd i eninga, i den anledning lurer jeg på om noen som har kommet over en kombinasjon av en ekstern harddisk på usb og spiller med usb inngang. Har ikke så mye å si om jeg må "powre" harddisken med 230V ved siden av (kjøper omformer) men det beste hadde vært om den kunne levd på strømmen fra spilleren. Vink i riktig retning taes imot med stor takk!! edit: Hadde vært fint om spilleren hadde usb inngangen bak og ikke forann Endret 30. oktober 2007 av espenal Lenke til kommentar
Rezern Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Her har du en spiller som har inngangen bak og ikke i fronten. Har selv 2 slike USB spilllerer LG'en ville ikke godta større disker enn 32Gb, mens på Sony'en er jeg ikke sikker på limit'en.men skal prøve og koble til en 120Gb disk snart for å sjekke. Men dette er absolutt en ting en må være klar over, gikk selv på en smell og endte opp med en minnepinne på 4Gb for og være sikker på kompabilitet Endret 30. oktober 2007 av Rezern Lenke til kommentar
espenal Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 takker! Venter i spenning på mere oppdatering Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 I tillegg til å sjekke at det funker teknisk med den spilleren og disken du vil ha, så vil jeg anbefale deg å finne en spiller som har god og enkel navigasjon. Mange rimelige spillere er ganske håpløse på det. Det er jo ikke noe poeng å ha 100gb med musikk i bilen, om du ikke kan bla deg frem til det du vil høre på en enkel måte. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Sony sine spillere, i vertfall CDX-410U som jeg har, bruker typisk 2-3 minutter på å indeksere 5GB, så det kan ikke anbefales. Det skjer hver gang den slås på eller enheten tas ut og settes inn. Endret 1. november 2007 av jonepet Lenke til kommentar
espenal Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 dipstick: dette er selvfølgelig viktig. Kjipt å sitte og skippe seg i hjel jonepet: takk, dette er notert. Lurer på å prøve å få til en indash skjerm, enten en dobbel din eller enkel din med skjerm som vipper ut. Det hadde da vært flott om spilleren / skjermen kunne brukes som ta på skjerm til å kontrollere en pc, noen som kjenner til noen slike skjermer? Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 dipstick: dette er selvfølgelig viktig. Kjipt å sitte og skippe seg i hjel jonepet: takk, dette er notert. Lurer på å prøve å få til en indash skjerm, enten en dobbel din eller enkel din med skjerm som vipper ut. Det hadde da vært flott om spilleren / skjermen kunne brukes som ta på skjerm til å kontrollere en pc, noen som kjenner til noen slike skjermer? Da er det vel mer en carputer løsning enn en bilstereo med USB du er ute etter. Lilliput har blant annet slike skjermer. Ta en titt på carputer.no... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har spiller med usb inngang, og bruker minnebrikke. Forsatt veldig slitsomt og bla seg gjennom alt mulig. Jeg ville heller valgt en carputer løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå