Gå til innhold

Trenger sårt et BRUKBART program til å hente ut sms fra Nokia 6280

allanoiz

Anbefalte innlegg

Hei!

La inn denne posten under Mobil&PDA-forumet, men ble veldig usikker på om det var rett, en eller annen gir meg vel smekk på lanken i på ett av stedene......håper alle overlever :)

SÅ TIL SAKEN:

Jeg skulle hentet ut en haug med sms i forbindelse med en barnerettsak, men når jeg bruker Nokia PC Suite synes jeg alternativene er veldig klønete/mangelfulle. Virker som den eneste måten er å skrive ut en og en melding på hvert sitt hele A4-ark, og det funker jo ikke.

Noe som også skjer med PC Suite, er at meldinger som er over 1 sms (160 tegn?) blir delt opp, noe som gjør at det blir nær umulig å lese. Så skulle jeg gjerne blitt tipset om et program som gjør denne jobben enklere, hadde vært veldig kjekt om det fantes noe som også kunne legge sendte/mottatte meldinger etterhverandre etter når de ble sendt, så man kunne ane konturene av en SAMTALE....hehe

Noen som har noen tips? Jeg har ikke funnet noe brukbart ennå, jeg har prøvd mange. Og jeg nekter å tro at jeg er den første i Norge som ser meg nødt til å sette opp en slik sms-oversikt......

-Allan =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...