uftrunk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hei, Jeg holder på å skal bygge en maskin for spilling. Har sett på AM2 X2 5600 til AMD og GF8800GT'en. Det jeg alltid har problemer med når det kommer til PC bygging er hovedkort og minne. Hva er ideelt og kvalitetskomponenter.. Håper noen kan hjelpe meg med en liten pekepinn på hva jeg bør se etter- Jeg er litt usikker på hvilke krav jeg skal sette. Da jeg har alt for liten kunnskap om det. På forhånd takk! EDIT: Kanskje legge til hvor mye minne og hvor mye jeg har tenkt å bruke. Tenkt 2 GB minne og har planer om å bruke under 2000,- på disse to komponentene. Endret 30. oktober 2007 av uftrunk Lenke til kommentar
haalo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har du noen krav? Budsjett? Lenke til kommentar
uftrunk Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Har du noen krav? Budsjett? Hei! Har endret på innlegget mitt.. Lenke til kommentar
uftrunk Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har undersøkt litt her og der. Har laget en PC via prisguiden og lurer egentlig på om noen har noen tips til endring og evt tillegg? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=57858 Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå