Gå til innhold

Trenger hjelp med et Citibank prank

Footy

Anbefalte innlegg

Hei. Har planer om å spille et lite puss med en kamerat av meg. Long story short, jeg skal fylle postkassa hans med ris og hevde det er fra Citibank...

Men for å klare dette trenger jeg en kopi av et authentic brev fra Citibank. Så jeg kan viske ut Tekst osv å fylle inn min egen..

Kommer til å trenge å skaffe en konvolutt og, men den tid den sorg...

Noen som har dette på noe .pdf fil fra Citibank eller noe... Som jeg kan få altså (visk ut all privat innhold før jeg får det seff)

Trenger dette både for å se hvordan Citibank skriver sine brev og for logoer på papir

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, jeg burde vel forklart det...

Han liker å ta i bruk reklamer der man skal svare på noe og portoen er betalt. Han sender da som regel helt bortinatta svar eller fyller konvolutten med noe rart...

Denne gangen var det snakk om noe invisteringsgreier som Citibank sendte han. Han fylte konvolutten med ris og sendte tilbake...

Jeg skal bygge på dette, skrive et brev som ser profft ut, fylle postkassen hans til randen med ris og legge brevet på toppen... Dette skal liksom være svaret han får fra citibank..

Avkastningen på invisteringen hans eller noe

Lenke til kommentar
hehe, jeg burde vel forklart det...

Han liker å ta i bruk reklamer der man skal svare på noe og portoen er betalt. Han sender da som regel helt bortinatta svar eller fyller konvolutten med noe rart...

Denne gangen var det snakk om noe invisteringsgreier som Citibank sendte han. Han fylte konvolutten med ris og sendte tilbake...

Jeg skal bygge på dette, skrive et brev som ser profft ut, fylle postkassen hans til randen med ris og legge brevet på toppen... Dette skal liksom være svaret han får fra citibank..

Avkastningen på invisteringen hans eller noe

Du burde ta å stikke konfulutten nedi risen siden det ikke er noe motstand :)

Lenke til kommentar

Godt mulig jeg gjør, men må først og fremst skaffe det jeg trenger...

Går ikke seint, men det viste seg at han brukte lang tid på å svare, og jeg kunne ikke gjøre det med en gang, da ville han fatte det var meg

Edit: Og nå er tiden ikke, så trenger hjelpen :)

Endret av Footy
Lenke til kommentar

Jeg fant disse to etter et meget raskt søk på vår kjære Google:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Nå får du sikkert et par idéer. Finn Citibank logoen (i farger?) og sett den inn i en lignende mal.

Lenke til kommentar
Jeg fant disse to etter et meget raskt søk på vår kjære Google:

all-electronic.png

citibank-ltr.jpg

Nå får du sikkert et par idéer. Finn Citibank logoen (i farger?) og sett den inn i en lignende mal.

Jo de kunne jo funke, men de ser jo rimelig hjemme mekka ut.

Ingen som har et brev fra Citibank liggende, eller noen her som er kunde der i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...