Mr. Bojangles Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har fått dilla på å lakkere i det siste. Har kompressor med vannavskiller og kurant lakksprøyte. Har til nå lakkert i kjelleren, hvor jeg har et tørt og varmt rom med lite støv - men jeg skal lakkere bakskjermen (en tulling rygget på meg da jeg stod parkert, har rettet; sparklet og primet) og jeg får ikke bilen med meg ned trappen og inn kjellerdøren. Tenkte å lage til noe i garasjen. Dekke til med plastikk, og ordne noen ovner etc. Noen flere tips? Er ikke ute etter perfekt resultat, men synes det er morsomt å drive på selv - og bilen er ikke akurat noen 2007-modell heller. Planen var egentlig å flekklakkere, men innså at dette ikke ble bra med metallic. På forhånd takk. (: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hva med å skru av bakskjermen og ta med den i kjelleren? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ikke akkurat normalt å kunne ta av bakskjermen på en bil... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Den er sveiset fast, hadde det vært fremskjermen hadde saken vært biff. Bakskjermen er slik som denne: http://avtodiagnostika.ru/content/cars/vol...oor-93-side.jpg Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 bare husk at riktig temperatur er viktig. er det mye støv på gulvet kan det være en fordel å spyle over med hageslangen så det ikke virvler seg opp i lufta når du holder på Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) beklager det med bakskjermen i går, men på en av bilene mine kan jeg skru av bak-skjermen, og jeg var litt trøtt men jeg har tidligere fått tips om å gjøre det etter det har regnet, for å slippe unna støv og dritt som flyr rundt ute. Endret 31. oktober 2007 av aklla Lenke til kommentar
citronen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fukt gulvet i garasjen, og lag deg et lite telt av innpakkingsplast fra monter eller maxbo. Sett ut en varmeovn eller to, og gi lakken litt ekstra tid til å tørke. Haggbard. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ventilasjon er viktig, ellers kan løsemidlene som fordamper skade lakken så du får lav glans. Lenke til kommentar
Danielend Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 du bør lakkere i ein LAKKBOKS !! varme, ventilasjon luftstrømming ... alt virker inn på vis det skal bli bra bør du gjere det i ein lakkboks!! bruk HVLP sprøyte også pga VOC krava ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå