Reached Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Bungie link 31 Oktober (Halloween) blir det Infection i ranked matchmaking! blir nok fett! Endret 31. oktober 2007 av Reached Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 31 ja.. . - . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hurra? Synd at den ikke blir konstant.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Da blir det lettere å få overkill achievementen da. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Da blir det lettere å få overkill achievementen da. Overkill ++ Du får bare achievement på lonewolf men du får overkill medalje Folk kommer til å lyve å si at di har fått medaljene på lonewolf eller team slayer synd for dem som har klart å få medaljene uten zombie da .. Endret 31. oktober 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Men en ordentlig gamemode gidder de ikke Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Da blir det lettere å få overkill achievementen da. Overkill ++ Du får bare achievement på lonewolf men du får overkill medalje De sier jo at man får achievements på denne playlisten også. Det er jo FFA infection også. De sier sågar at det er lettere. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Burde bli en fast playlist... men vi får ta til takke med det vi får. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Da blir det lettere å få overkill achievementen da. Overkill ++ Du får bare achievement på lonewolf men du får overkill medalje De sier jo at man får achievements på denne playlisten også. Det er jo FFA infection også. De sier sågar at det er lettere. Omg lame.. Overkill achievementen blir jo ikke verdt noe da .. tåpeligt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Omg lame.. Overkill achievementen blir jo ikke verdt noe da .. tåpeligt Den er vel ikke egentlig det fra før heller vil jeg påstå. Går bare på enten flaks eller "Skal vi få achievements?". Spilte infection i sta, sto en hel haug med vanlige spartans i et lite rom, jeg hadde sverd og var zombie. Først tok jeg en, så double kill, så triple kill, og så fikk jeg rødt på den siste, men tror du faen ikke "Mats10" tenkte han skulle betraye meg. Fy fitte så surt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det er jo ikke værre enn at man camper i en krok og venter til last man standing, vente der med rocket launcher og fyre av. Funka som bare det hos meg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Omg lame.. Overkill achievementen blir jo ikke verdt noe da .. tåpeligt Den er vel ikke egentlig det fra før heller vil jeg påstå. Går bare på enten flaks eller "Skal vi få achievements?". Spilte infection i sta, sto en hel haug med vanlige spartans i et lite rom, jeg hadde sverd og var zombie. Først tok jeg en, så double kill, så triple kill, og så fikk jeg rødt på den siste, men tror du faen ikke "Mats10" tenkte han skulle betraye meg. Fy fitte så surt. Opplevde noe av det samme istad.. Alle snakket sammen og ble enige om att ale "menneskene" skulle gå inn i "sverd-rommet" på The Pit og zombien skulle få ta alle og få overkill, men neeida. Når han var èn unna achievementen kom det en kukk inn i rommet og blåste pumpehagla rett inn i hodet hans. *irriterende* Lenke til kommentar
patham Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Min overkill ble tatt for noen dager uansett. Fikk triplekill med sverd da Uten hjelp da Men herregud å mange som skulle ha overkill. Fikk ødelagt for noen da men ga opp og hjalp på slutten av kvelden Endret 1. november 2007 av disabled Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Synes det kan være litt kult jeg, hvis alle blir enige og slikt. Men det er jo alltid en liten homo som må ødelegge, og da blir det bare jævla dritt. Husker jeg spilte en Ranked FFA på Snowbound, alle ble lissom enige om at vi skulle ta double kill med Laseren-achievementen. Kult tenkte jeg, da får jeg endelig den... helt til det var min tur.. da begynte selfølgelig en nørd å hagla alle i ryggen, og det endte med at alle begynte å skyte vilt rundt seg som i en vanlig match. Jeg bare: WOOHOJESS! Tror jeg fikk skylden for det hele også + bad rep av alle i rommet. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bare tull å samarbeide om achievements på denne måten. Er ikke noe morsomt å få de da, føler ikke man har gjort noe for å fortjene de. Blir det samme som å glitche til seg absolutt alle achievementene ved hjelp av den glitchen på Gears of War. Hele vitsen med de forsvinner jo da. Bare tull! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Det er forskjell på å glitche seg til en achievement som Seriously i Gears, dvs å få 10.000 kills uten at du egentlig har fått det. Enig at sånt er drøyt, men hvis det er en liten og ubetydlig en som double kill med Lasern, så er jeg lett med. Handler jo bare om flaks uansett.. Edit: Dessuten er ikke det jeg pratet om glitching, men samarbeid. Endret 1. november 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 den double kill med spartan laseren er jo vanskelig heilt til noen idioter glømer at det er noe som heiter spartan laser og at alle motstanderene har ein som peiker mot dei og vips så er det ein som fekk achievmenten Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fikk ødelagt for noen da alle ble lissom enige om at vi skulle ta double kill med Laseren-achievementen. Kult tenkte jeg, da får jeg endelig den... helt til det var min tur.. da begynte selfølgelig en nørd å hagla alle i ryggen, og det endte med at alle begynte å skyte vilt rundt seg som i en vanlig match. Jeg bare: WOOHOJESS! Tror jeg fikk skylden for det hele også + bad rep av alle i rommet. I connected teh dåts. Fikk faktisk Two For One i går. Mangler egentlig bare Overkill, så burde resten bli rimelig enkelt (Mongoose Mowdown og ødelegge en vehicle med equipment). Men det er sant som du sier - det går bare på flaks! Det er irriterende, fordi man vet jo aldri når man har flaks, og man kan ikke si at "jeg er så god at jeg klarte 4 kills på rad" fordi man kan aldri kontrollere de andre spillernes posisjoner. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Var ganske morsomt men det var så kjedelig når zombiene var usynelige.. Jeg fikk både ødelagt og hjalp noen få med achievements i går Håper det kommer noe til jul lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå