BigJaffa Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Et godt råd; Dra til en GOD frisørsalong og spør hva de vil anbefale Sannsynligvis koster shampoen der 200kr/flaska, men er til gjengjeld veldig drøy og veldig bra Har faktisk tenkt på det... Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det finnes noen sinnsykt flinke frisører som har skikkelig peiling på alt mulig om hårfuktighet, tykkelse osv.. Erfaringsmessig er mannlige frisører de flinkeste frisørene. Sannsynligvis fordi de ikke har valgt yrket sitt fordi "alle de andre jentene gjorde ditt", men av genuin interesse. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Har kjøpt first price sjampo og balsam no, for tørt og behandlet hår. kosta bare 8kr mot define sin til 41kr Edit: Kor lenge/ofte må eg bruke det for å sjå resutater? Endret 1. november 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Med FirstPrice-produkter kan det jo hende at du aldri ser noen resultater... Men hvis du bruker det hver dag i 2 uker, burde du nok se en forskjell. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har selv ganske langt og tykt hår med krøller, jeg bruker head & shoulders og balsam hver dag, så børster jeg det. Et annet tips kan vere å bruke Natusan Kids Hairspray, denne gjør håret glatt og hjelper mot floker. Men ja det er mye jobb med langt hår, spesiel når det er tykt og flokete Slik ser håret mitt ut, det er riktignok en 10 - 15 cm lenger nå, dessuten kan det lønne seg å stusse det i ny og ne, jeg bruker å stusse det ca 5 cm 2-3 ganger i året Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dra til frisøren å få ordentlig tips om hvilke produkter som passer deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå