Arcadeuz Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Har bestemt meg for å kjøpe Cowon D2, men ønsker også ett minnekort på 8 gig. Er bare litt usikker hvilket jeg skal velge... Støtter Cowon SDHC ? Og hva vil "class" si på minnekortene eks. class 2 og class 6 Twinmos kingston Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 D2 støtter SDHC, som er Secure Digital High Capacity. Class vil si hastigheten, class 2 har 2 MB/sec skrving til kort, class 6 har 6MB etc. Det har absolutt ingenting å si for bruk av spilleren, bare hvor fort det går å overføre filer Lenke til kommentar
Deem Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Det du må være forsiktig med er å kjøpe et kort som det står SD2.0 på... Det er ikke det samme som SD eller SDHC og støttes bare på noen få kameraer og noen få kortlesere tror jeg... Dreit meg ut der en gang... Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Takk for hjelpen Nå har spilleren kommet i hus. Er strålende fornøyd. Lyden er himmelsk i forhold til min gamle creative Btw, vet noen av dere hvor jeg kan kjøpe et passelig etui der man kan bruke touchskjermen mens spilleren er inni? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Takk for hjelpen Nå har spilleren kommet i hus. Er strålende fornøyd. Lyden er himmelsk i forhold til min gamle creative Btw, vet noen av dere hvor jeg kan kjøpe et passelig etui der man kan bruke touchskjermen mens spilleren er inni? CDon har orginale lærvesker Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Kan du legge ut linken? selv om det ikke funker på cdon så kan jeg da finne ut produktnr og sånt og søke meg frem til det i stedet ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 http://www.cdon.com/product.phtml?prod=759882 Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 http://www.cdon.com/product.phtml?prod=759882 Ser fin ut den Tror du det vil være smart å kjøpe sånn LCD Protector i samme slengen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 neh, de får du mye billigere fra kina, hvis du ikke har det travelt. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3808 Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Vet du hvor mye frakten vil koste derfra? Edit: "$1.40" Det var billig ja Endret 5. november 2007 av Arcadiuz Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Det er gratis frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå