Gå til innhold

Komponent kabler for Wii

Gjest medlem-125302

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-125302

Hei, jeg kjøpte akkurat komponent kabler for Wii fra Game, men har begynt å tenke om jeg heller skulle ha kjøpte de originale kablene fra Nintendo. Noen som vet om det er noe forskjell på bilde- og lydkvaliteten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt at det er ikke noen nevneverdig forskjell mellom originale kabler og uorginale, men jeg bommet stykk da jeg kjøpte uorginale kabler til min Wii og endte med et bilde som så værre ut enn med kompositten.

Så jeg leverte dem inn og kjøpte originale kabler som fungerte perfekt.

Lenke til kommentar

Jeg har komponent kabler fra Piranha for min Wii. Ekstremt mye bedre bilde da min hd-skjerm gir ganske hvitt/blast bilde over scart pluggene. Komponent var en revolusjon i forhold. I tillegg koster de fra Piranha bare halvparten av de originale fra Nintendo.

Skal kjøpe vga til xbox 360 nå fra Piranha slik at Wii kan være på komponent, pc på dvi og Xbox 360 på vga.

PS: Husk på at ikke alle spill fra virtual console fungerer med komponent.

Endret av Eddie81
Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302
Jeg har komponent kabler fra Piranha for min Wii. Ekstremt mye bedre bilde da min hd-skjerm gir ganske hvitt/blast bilde over scart pluggene. Komponent var en revolusjon i forhold. I tillegg koster de fra Piranha bare halvparten av de originale fra Nintendo.

Skal kjøpe vga til xbox 360 nå fra Piranha slik at Wii kan være på komponent, pc på dvi og Xbox 360 på vga.

PS: Husk på at ikke alle spill fra virtual console fungerer med komponent.

Vet at komponent kablene er ekstremt mye bedre enn de medfølgende kompositt kablene og merker selv at bildet er mye skarpere og renere, men spørsmålet mitt var om det er noe forskjell mellom de originale komponent kablene og såkalte 3rd party komponent kabler.

Endret av medlem-125302
Lenke til kommentar
Husk på at ikke alle spill fra virtual console fungerer med komponent.

Ikke nødvendigvis. Jeg spiller Wii på en 32" Sony LCD med komponentkabler, og har aldri hatt noen problemer med noen VC-spill - og jeg har sikkert 15 stykk, fordelt over alle de forskjellige tilgjengelige konsollene.

Edit: Jeg har forresten originale Nintendokabler, dersom det har noe å si

Endret av Bagge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...