Gjest medlem-125302 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei, jeg kjøpte akkurat komponent kabler for Wii fra Game, men har begynt å tenke om jeg heller skulle ha kjøpte de originale kablene fra Nintendo. Noen som vet om det er noe forskjell på bilde- og lydkvaliteten? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lurer på det samme ... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvilket merke var det da? Har du link til kabelen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Merket heter Game Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har hørt at det er ikke noen nevneverdig forskjell mellom originale kabler og uorginale, men jeg bommet stykk da jeg kjøpte uorginale kabler til min Wii og endte med et bilde som så værre ut enn med kompositten. Så jeg leverte dem inn og kjøpte originale kabler som fungerte perfekt. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg har komponent kabler fra Piranha for min Wii. Ekstremt mye bedre bilde da min hd-skjerm gir ganske hvitt/blast bilde over scart pluggene. Komponent var en revolusjon i forhold. I tillegg koster de fra Piranha bare halvparten av de originale fra Nintendo. Skal kjøpe vga til xbox 360 nå fra Piranha slik at Wii kan være på komponent, pc på dvi og Xbox 360 på vga. PS: Husk på at ikke alle spill fra virtual console fungerer med komponent. Endret 31. oktober 2007 av Eddie81 Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg har komponent kabler fra Piranha for min Wii. Ekstremt mye bedre bilde da min hd-skjerm gir ganske hvitt/blast bilde over scart pluggene. Komponent var en revolusjon i forhold. I tillegg koster de fra Piranha bare halvparten av de originale fra Nintendo.Skal kjøpe vga til xbox 360 nå fra Piranha slik at Wii kan være på komponent, pc på dvi og Xbox 360 på vga. PS: Husk på at ikke alle spill fra virtual console fungerer med komponent. Vet at komponent kablene er ekstremt mye bedre enn de medfølgende kompositt kablene og merker selv at bildet er mye skarpere og renere, men spørsmålet mitt var om det er noe forskjell mellom de originale komponent kablene og såkalte 3rd party komponent kabler. Endret 1. november 2007 av medlem-125302 Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Husk på at ikke alle spill fra virtual console fungerer med komponent. Ikke nødvendigvis. Jeg spiller Wii på en 32" Sony LCD med komponentkabler, og har aldri hatt noen problemer med noen VC-spill - og jeg har sikkert 15 stykk, fordelt over alle de forskjellige tilgjengelige konsollene. Edit: Jeg har forresten originale Nintendokabler, dersom det har noe å si Endret 3. november 2007 av Bagge Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Type kabler og TVen har noe å si om du får problemer med VC spillene eller ikke. Jeg har en LG type skjerm og har ikke blitt plaget, men har hørt mange som har Tatung f.eks som har blitt meget plaget. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Dealextreme har mange typer slike kabler og annet utstyr. Det er billig og fri frakt.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bare husk at komponent er en analog kabel og kvaliteten spiller mye større rolle på disse enn de digitale (som hdmi og dvi). Det er en grunn til at en kabel koster 50 kr. og en annen 400 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå