Gulliksen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hei! Siden minne har blitt så billig nå så tenkte jeg at jeg skulle oppgradere min Amilo Pro V2085. Men i frykt for å kjøpe feile komponenter rådfører jeg meg her. Jeg sjekket i SISoftware Sandra og fikk disse svarene. (Se skjermbilde) Kunne noen fortalt meg hvilken løsningen for meg? Det stod at PC-en greide maks 3GB, men 2GB bør vel holde? Det er 1GB i den nå. Daniel EDIT: Det står jo bak på PC-en at den har 512MB ram og jeg skrudde opp PC-en og fant bare en minnebrikke.. Hvorfor står det da at den har 2x512MB ? Endret 30. oktober 2007 av Gulliksen Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ingen ? Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 lurer egentlig på det samme, bare at jeg har en amilo pro 3505. tror den andre minnebrikka ligger på andre siden av hovedkortet? på tastatursiden altså. men er ikke sikker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå