Skyax Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei Jeg husker for noen år siden, så gikk det en serie på Tvnorge som het "mulvarpen" Men jeg fikk bare sett en episode. I dag fikk jeg sykt lyst til å se det, siden noen kamerater snakket om serien. Så. Er det noen mulighet for å se denne serien nå? Kjøpe den? Noen som har tatt den opp? (Kjøpe) Btw. Gjelder også Robinson ekspidisjonen(de andre sesongene) Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Her ville jeg kontaktet TVNorge, var jeg deg. Muldvarpen ville neppe gjort det så bra på DVD, men kanskje TVNorge kan skaffe deg en kopi av serien mot et par lapper... Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Husker den serien! En av de bedre seriene som gikk da. Tviler sterkt på at det er komt ut på dvd, så ville nok gjort som han over meg sier og sendt en mail til tvnorge. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Niks ingen mulighet for det..Trist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå