haalo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) En jeg kjenner trengte hjelp med å spille RA2 over LAN, da dette spillet bruker IPX til LAN-spilling. Fant fram til menyen der en kan legge til protokoller, men fant ikke IPX i listen. Screenshot fra menyen i XP Pro: Såvidt jeg har forstått så kan jeg legge til støtte for IPX uoffisielt, det jeg lurer på er: Hvilken metode er tryggest og mest stabil, har funnet et par sider om det, men de ser litt "skumle" ut . Har dere noen erfaringer? Endret 30. oktober 2007 av haalo Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Flyttes til Vista-underforumet. Lenke til kommentar
ap3 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Fant denne linken: http://www.starbase01.com/site/index.php?aid=87 ipx/spx er ikke standard i vista, så må legge inn et tilleggsprogram. Jeg har ikke testet dette, så du får si fra hvordan det går et alternativ er å kjøre vmware eller dualboot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå