verwooks Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Et annet viktig poeng å ta med, er desto mer muskler du har, desto mer forbrenner du. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Spise sunnere: http://www.lavkarbo.no Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvis du ikke er så altfor langt fra jobben, kan du sykle! Sparer penger da også .. Penger du kan bruke på ... ehm ... ØL! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Om du spiser flere måltid per dag, og spiser mindre, si en 2 skiver med grovt brød, og f.eks ost på, så vil forbrenningen din øke. Om du spiser 3 måltid, hvor middagen består av en hamburger meny, 1,5 l brus og/eller snop ved siden av, dette for og mette deg, så vil forbrenningen bli MYE lavere. Så f.eks 7 måltid per dag, hvor du spiser lite og fornuftig, så burde dette gi deg en god forbrenning. I tillegg til det er trening og veldig bra. Husk at du vil trenge proteiner, karbohydrat og kalsium som du skal forbrenne når du trener. For når du da trener vil proteinene og karbohydratene dannes om til muskler, isteden for fett. Vil anbefale en fysioterapaut på et treningsstudio som kan sette opp kosthold, og treningsøkter. Lykke til! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det beste for å få mer muskler og mindre fett er å spise 2-3 store måltider om dagen. Det er i tillegg mye mer praktisk. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mats_* Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 jeg er 17 år gammel gutt som er ca177 cm høy og veier ca 77 kilo. jeg ønsker å bli kvitt en god del av fette som har lagt seg på lår rompe og mage. jeg var rimelig aktiv når det gjalt trening før: Teakwon-do Fotball og litt friskhuset. men jeg sluttet på alt for ca 2 år siden. Nå ønsker jeg å få fjernet en del av fettet som har sammelt seg på kroppen de siste årene. jeg har egentlig alltid vært ganke kompakt. Jeg driker ikke så mye brus, hater fastfood, ikke så mye digg heller og spiser frukt hver dag. Noen som hvet va det mest effektive vil være? kan bare si at jeg lurer på om denne posten er feilposten.. takker for alle inspill. Hei! Har du prøvd Herbalife? Det er kosttilskudd og shakes som virker helt utrolig effektivt. Produktene hjelper kroppen med å skille ut stoffer den ikke trenger, og gir den alt den trenger av næring, vitaminer, proteiner osv. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd. Grunnen til at det virker så bra er at alt er naturlig (ikke noe kjemisk fremstilt), så kroppen tar opp all næringen. Mer info på: www.herbalife.no Du kan få kontakt med en distributør på www.toppform.no. Oppgi accesskode: fine Distributørene gir personlig oppfølging. Mvh Mats Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Den siste er vel reklame.. Men bare vær fysisk aktiv, i en alder under 20 så burde det være bra Jeg forbrenner i alle fall som en hval, 17år. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det som virkelig er effektivt er å kutte karbohydrater. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det som virkelig er effektivt er å røre på deg. Om du bruker kroppen aktivt et par timer for dag, slik den er laget for å bli brukt, kan du spise så mye snop og hamburgere du bare vil. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det som virkelig er effektivt er å kutte karbohydrater. legger en mer på seg av karbohydrater enn fett? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, karbohydrater er raskt inn, som brus osv, fett er det mer næring i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå