Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

gå ned i vekt/mere muskler

Gjest brukerikkeminbrukerpgaspm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Om du spiser flere måltid per dag, og spiser mindre, si en 2 skiver med grovt brød, og f.eks ost på, så vil forbrenningen din øke. Om du spiser 3 måltid, hvor middagen består av en hamburger meny, 1,5 l brus og/eller snop ved siden av, dette for og mette deg, så vil forbrenningen bli MYE lavere.

Så f.eks 7 måltid per dag, hvor du spiser lite og fornuftig, så burde dette gi deg en god forbrenning.

I tillegg til det er trening og veldig bra. Husk at du vil trenge proteiner, karbohydrat og kalsium som du skal forbrenne når du trener. For når du da trener vil proteinene og karbohydratene dannes om til muskler, isteden for fett.

Vil anbefale en fysioterapaut på et treningsstudio som kan sette opp kosthold, og treningsøkter.

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Guest_Mats_*
jeg er 17 år gammel gutt som er ca177 cm høy og veier ca 77 kilo. jeg ønsker å bli kvitt en god del av fette som har lagt seg på lår rompe og mage. jeg var rimelig aktiv når det gjalt trening før: Teakwon-do Fotball og litt friskhuset. men jeg sluttet på alt for ca 2 år siden. Nå ønsker jeg å få fjernet en del av fettet som har sammelt seg på kroppen de siste årene. jeg har egentlig alltid vært ganke kompakt. Jeg driker ikke så mye brus, hater fastfood, ikke så mye digg heller og spiser frukt hver dag. Noen som hvet va det mest effektive vil være?

kan bare si at jeg lurer på om denne posten er feilposten..

takker for alle inspill.

Hei!

Har du prøvd Herbalife? Det er kosttilskudd og shakes som virker helt utrolig effektivt. Produktene hjelper kroppen med å skille ut stoffer den ikke trenger, og gir den alt den trenger av næring, vitaminer, proteiner osv. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd.

Grunnen til at det virker så bra er at alt er naturlig (ikke noe kjemisk fremstilt), så kroppen tar opp all næringen.

Mer info på: www.herbalife.no

Du kan få kontakt med en distributør på www.toppform.no. Oppgi accesskode: fine

Distributørene gir personlig oppfølging.

Mvh

Mats

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...