zlav Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 System Check: Windows® 2000 detected - GOOD! Browser Check: GOOD! Version Check: GOOD! Memory Check: WARNING! Memory leaks may be slowing your system down and putting you at risk for system crashes and data loss. har 134500 k / 1619256 brukt har bare starta opp datamaskina (som tar 5min nesten) hva kan dette ha seg? har 128 ram brikke og 512 de er instalert Lenke til kommentar
IndyRaider Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 sjekk hvilket fabrikat ram brikkene har. jeg vil anbefale at du fjerner 128 chippen da den kan være problemet. sjekk også om hovedkortet ditt er glad i rambrikkene du bruker pc2100,pc2700,pc3200 osv. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 sjekk hvilket fabrikat ram brikkene har. jeg vil anbefale at du fjerner 128 chippen da den kan være problemet. sjekk også om hovedkortet ditt er glad i rambrikkene du bruker pc2100,pc2700,pc3200 osv. Hvis ikke noe av det funker, kan du ta memtest for å sjekke om rammen er Fucka... Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 sjekk om du har en exe-fil som sluker alt minnet ditt som starter opp med windows.. opplevd at det har skjedd i forhold til cpu i hvertfall... er bare å fjerne fila (forgodt) i så fall , så fungerer alt toppers Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvilket prog brukte du for å sjekke dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå