Tuddelidu Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er bestevenn med ei jente jeg liker veldig godt...Er gutt selv seff... Hun er min bestevenn og lurer på hvordan jeg kan vise min kjærlighet? Hjelp.. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 sier du det til henne kommer hun til å få sjokk, så helst ikke gjør det Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 .. ellers så sier hun at hun elsker deg tilbake. Tror du at hun ikke vil være venn med deg mer om hun vet at du liker henne? Man kutter ikke venner sånn helt uten videre. Iallfall ikke for noe slikt. Hva er alderen deres? Lenke til kommentar
coccosine Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Pass på at du ikke driter på draget nå.. fått noen hint om at hun liker deg mer enn som en venn? Hvis ikke, så prøv å overse følelsene dine.. Vært i en lignende situasjon.. En kompis av meg avslørte i beruset tilstand at han ikke lenger "bare" greide å være venn med meg, at han ønsket noe mer. Jeg ble mildt sagt sjokkert, og hadde ikke de samme følelsene for han.. Vennskapet vårt har blitt betydelig svekket etter dette, ikke det at jeg ønsket det, men det bare er blitt sånn dessverre.. Hvis du føler du har fått noen signaler, så tolk disse nøye. Jeg er hvertfall en person som tuller og tøyser mye og ikke er redd for nærkontakt.. dette kan jo misforstås.. så vær sikker før du sier noe, er mitt tips hvertfall.. Endret 30. oktober 2007 av coccosine Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 .. ellers så sier hun at hun elsker deg tilbake. Tror du at hun ikke vil være venn med deg mer om hun vet at du liker henne? Man kutter ikke venner sånn helt uten videre. Iallfall ikke for noe slikt. Hva er alderen deres? Nei, er ikke redd for at hun ikke vil være vennen min om hun får vite det.. Er 15 år og fortsatt ung. Jeg vil gjerne vise min kjærighet til hun istedet for å si det.... hvordan? Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Smile, være glad og gi henne en klem. Uheldigvis er ikke alle mennesker like, så du kan gjerne få tips, men husk at det er ingen fasit. Du må selv finne ut hvordan du skal gå frem, da det bare er du som kjenner dama. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vil gjerne vise min kjærighet til hun istedet for å si det.... hvordan?Hva kan jeg gjøre? Et søtt casual kyss? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vil anbefale litt lett flørting, gjerne på tomannshånd. Filmkveld alene Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg vil gjerne vise min kjærighet til hun istedet for å si det.... hvordan?Hva kan jeg gjøre? Et søtt casual kyss? Kyss henne på kinnet når henne forlater deg Men pass på at det ikke blir en vane, jeg ble sittende med en jente hvor jeg aldri kom lenger enn å kysse på kinnet Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 det er lett å ødelegge vennskapet i en situasjon som dette. jeg har gjort det selv med ei veninne jeg forelsket meg i. hun sa hun så på meg som en veldig nær og god venn men at hun ikke så for seg at det ble noe mer enn vennskap mellom oss. kjipt men slikt er livet. Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har selv opplevd det slikt. Men er fortsatt en ganske god venn med den jenta jeg liker/likte selv om hun vet at jeg har/hadde følelser for henne Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 det er det jeg ikek orket (eller ikke regnet med jeg kom til å orke) så jeg brøt all kontakt tvert. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg er imponert over at du klarte det, lpostino. Uten å si noe mye mer, så vet jeg at det er utrolig vanskelig. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 At det er vanskelig kan jeg også bekrefte. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 jeg tror det er noe av det vannskeligste jeg har gjort noen gang, iallefall følelsesmessig. jeg luftet min frustasjon i tråden Hvordan ta farvell med noen en elsker?. nå er det heldigvis et tilbakelagt stadie og jeg har heldigvis truffet ei nyei som jeg har blitt glad i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå