Drunken_Master Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei, har kjøpt meg en iFone, eller riktige navnet Cect P168. Veldig fornøyd, mangler bare æøå tastene når jeg skal skrive meldinger. Ser det ligger flere installerte "multitap" Som kalles på mobilen. Forskjellige språk som har forskjellige tegn. Vet det skal finnes norsk, eller hvertfall få lagt inn æøå på den. Noen her som vet hvordan jeg gjør det? Veldig takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Ingen som har peil? Lenke til kommentar
wear Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ingen som har peil? Ser ut til at det ikke går an dessverre :-( http://www.dealextreme.com/forums/Default....~threadid.28839 Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Vet de ikke er det på telefonen fra før, men en på qxl sier det går ann å installere en fil ellerno slikt:S Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Går sikkert ann, men tror du trenger ASCII koden også så folk kan finne disse funksjonene, eventuelt lage en liten fil for deg. På iPhonen min lastet jeg ned bare en liten ekstra fil som jeg installerte for og få ØÆ og Å. Endret 2. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
wear Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Går sikkert ann, men tror du trenger ASCII koden også så folk kan finne disse funksjonene, eventuelt lage en liten fil for deg. På iPhonen min lastet jeg ned bare en liten ekstra fil som jeg installerte for og få ØÆ og Å. Slik jeg har fortsått det så er det ikke mulig å endre den forhåndsinstallerte programvaren eller legge inn tredjeparts programvare. Er heller ikke java på denne dessverre :-( Men gjerne motbevis dette, da skal jeg jommen meg ha en slik selv! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Den har java støtte. Lenke til kommentar
roffern Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei, har kjøpt meg en iFone, eller riktige navnet Cect P168.Veldig fornøyd, mangler bare æøå tastene når jeg skal skrive meldinger. Ser det ligger flere installerte "multitap" Som kalles på mobilen. Forskjellige språk som har forskjellige tegn. Vet det skal finnes norsk, eller hvertfall få lagt inn æøå på den. Noen her som vet hvordan jeg gjør det? Veldig takknemlig for all hjelp! Hei du Druken_Master Vurdere sterkt denne telefonen selv - men er sterkt tunghørt og bruker mobilen mest til sms. Har du funnet ut om man kan få lagt inn norsk T9 ordbok på den? Hvordan syntes du den er å skrive sms med? Nå har jo dem jo hacket Iphone fra usa - slik at man kan legge inn T9 norsk ordbok, er det mulig å gjøre det med denne mobilen også? Super glad om du kan gi meg litt tilbakemeldning. Mvh roffern Lenke til kommentar
seig_mann Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei. Usikker på spørsmålet ditt, men ettersom vi har lik tlf, kanskje du kunne si meg om du får mp4 filer til å fungere? Har forsøkt å laste ned utallige ganger men får ikke spilt mp4 filene av.. Er det noe utenom det vanlige ved å spille av mp4filer som må til? Det jeg gjør er at jeg drar over de filene jeg laster ned inn på videomappen, når jeg så skrur på telefonen ligger filene klare til avspilling, men det står at det er feil format eller noe i den duren.. Har du fått det til å fungere? se filmer osv.... hehe.. Håper på et lettende svar her.. Er ikke så mange å hendvende seg til, så nå er du et av mine håp! mvh! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Hei, så ikke at du hadde skrevet her før nå, kunne mast med PM så hadde jeg svart raskere;) Men jeg fikk aldri til mp4 filer. Men jeg fikk til 3PG filer, men måtte gjøre di til riktige størrelsen. Husker ikke helt mange pixler det var men tror det er den standard 3GP video størrelsen. Så tror MP4 filene også må ha denne størrelsen. Søk litt på google så finner du det;) Lenke til kommentar
headmaster Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hei, har kjøpt meg en iFone, eller riktige navnet Cect P168.Veldig fornøyd, mangler bare æøå tastene når jeg skal skrive meldinger. Ser det ligger flere installerte "multitap" Som kalles på mobilen. Forskjellige språk som har forskjellige tegn. Vet det skal finnes norsk, eller hvertfall få lagt inn æøå på den. Noen her som vet hvordan jeg gjør det? Veldig takknemlig for all hjelp! Hei. Vi kjøpte 2 slike i New York, og på disse kan du bruke dansk tastatur,med æ,ø og å. Det går fint, ellers virker tlf til og virke veldig bra. Ett minus er forøvrig hodetlf, disse er det veldig dårlig lydkvalitet i. Håper at du får det til. Mvh headmaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå