Pop Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hei. Siden det er mange svorne CS-fans her, og mange har gått over til WinXP, må dette være stedet å spørre. Søkte etter lignende tråder uten å finne noe... Etter jeg installerte WinXP på maskinen hjemme, er det blitt nærmest umulig å spille Counterstrike. Jeg har en vpn-forbindelse til Internett som tidligere ga meg stabil ping på rundt 20ms til de fleste CS-servere. Men etter installasjon av XP spretter den nå veldig, noen ganger hopper den opp i rundt 400ms. Spiller jeg Unreal Tournament merker jeg ingenting, klokkestabil ping på ca 20ms og bare fryd og glede. Noen som har en løsning? Takk. -P- Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Visst du har firewall på opplkoblingen din, så kan du prøve å skru av den... http://www.tweakXP.com Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Har ikke noen firewall, unntatt en gammel portstopp i en ruter, som henger igjen pga andre eldre maskiner i nettverket... (diskdelingsportene). Dette skal ikke ha noe å si. -P- Lenke til kommentar
xonic Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Du må jo seffølgelig prøve, går det ikke så vet litt at det ikke er problemet.... Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 Ja, har prøvd det også nå. Ingen hindringer nå gjennom firewaller, overhodet. Verdt å merke seg at det er kun CS som får problemer, alle andre spill og programmer er klokkestabile. Så jeg håpet dette var en kjent problem med WinXP kanskje... -P- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå