Bullinger Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Skal kjøpe nytt kamera. Har hatt ett lite kompaktkamera som jeg ikke er fornøyd med bilde kvaliteten på. Denne gangen skal jeg kjøpe ett større kamera, med bedre bilder som mål! Det jeg lurer på er; hvor stor forskjell er det i bilde kvalitet mellom speilreflekskameraer og ultrazoom kameraer? Er det grunnleggende store forskjeller, eller kommer det seg an på kameraet? Prisen mellom disse er jeg klar over... Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med å finne ett bra kamera! Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei, tok et kjapt søk jeg Dette er et spørsmål som har gått igjen flere ganger her. Se etter svar her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=804938 Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Bullinger Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Dette var tydeligvis ikke mye å vente med! Jeg har kjøpt meg ett Nikon D40 i dag! Blir spennende å teste ut! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå