snowfosho Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hallo, jeg kom da frem til at jeg måtte ha nye sko her om dagen! Så lurte jeg på om dere har noen ideer, skal vell ha sko som er helst hvite. Kanskje litt sossete og fine. Noen forslag? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hallo, jeg kom da frem til at jeg måtte ha nye sko her om dagen!Så lurte jeg på om dere har noen ideer, skal vell ha sko som er helst hvite. Kanskje litt sossete og fine. Noen forslag? Har noen fine lacoste sko selv, er kanskje litt mainstream min synts de er fine ^^ Yndlingsskoa mine er mine knall hvite Nike Shox... bedre sko skal du leite lenge etter Lenke til kommentar
snowfosho Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Nice, vurderer litt lacoste Men samtidig litt Vans Geoff Rowley skoen! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hvite sko nå? Skal du bruke dem til daglig? Som jeg nevnte i en annen post tidligere, fant er par nydelige hightops fra Lanvin på Kamikaze her om dagen, tror de var i hvitt og. Ellers er det få som har hvitesko nå, du bommet nok helt på årstiden til hvite sko:) Men er nok noe rundt om kring på restsalg og liggnende. Lacoste er vel kanskje det kjedeligste du kan kjøpe Endret 30. oktober 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
snowfosho Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 haha, er vell kanskje sant det Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Syns Lacoste er lekkert jeg, sånne hvite med mange borelåser f.eks. Finns ikke kjedelig i mine øyne Edit: Er det street/skate sko du skal ha, DC? Endret 30. oktober 2007 av Lubbne_Ludde Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Vans Geoff Rowley skoen! Du er ute etter ''fine'' og ''sossete'' sko, så ser du på Vans Geoff Rowley? I mine øyne er dette litt mer street og skate sko. Som han over sa så ville jeg ikke kjøpt hvite sko om du bor i Norge nå. Lenke til kommentar
snowfosho Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Takker for svar.. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 syns du burde ta en titt på D&G skoene ! de er ganske fete og ligger på ca 1500 kr, er ikke så mange hvite modeller igjen nå siden det er vinter, men jeg så de hadde noen fete på follestad på strømmen sist jeg var der (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå