Gå til innhold

Metamod Source problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Jeg har en Server som kjører en CSS server med HLDSupdatetool... servern kjører ubuntu 7.10...

problemet er at jeg aldri har fått mani til og virke...

men nå for litt siden kom mani med MetaMod støtte... så jeg bruker dette fordi mange andre mod støtter dette og det er lettere og bruke...

men var det det... nå har plutselig den nektet og hente inn filene eller... den sier den ikke finner de... på DM serveren står dette i konsole

meta list

-Id- Name Version Author Status

[01] - - - NOFILE

[02] - - - NOFILE

meta info 1

Plugin 1 is not loaded.

File: /addons/mani_admin_plugin/bin/mani_admin_plugin_mm

meta info 2

Plugin 2 is not loaded.

File: /addons/cssdm/bin/cssdm_mm

Nummer 1 skal være mani og nummer 2 skal være DM... filene ligger der de skal... som du ser loader den fint meta...

de andre ligger sånn her :

Kristoffer/cstrike/addons/mani_admin_plugin/bin/mani_admin_plugin_mm_i468.so

Kristoffer/cstrike/addons/cssdm/bin/cssdm_mm_i486.so

Noen som har en anelse om hva som er galt?

Tusen takk for alle som kan hjelpe meg...

mvh

Kristoffer

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Av en eller annen merkelig grunn må du "generere" ei slik fil og legge i addons mappa til mani.

VDF-tool elns. Kjør den på ei windows maskin, og velg cstrike i lista i VDF-toolen.

Eller bare lag ei fil med navnet mani_admin_plugin.vdf og legg dette i innholdet:

"Plugin"
{
"file" "../cstrike/addons/mani_admin_plugin"
}

Edit: Var det Mani Admin Plugin du ville ha til å funke eller Metamod som ikke funka? O_o

Endret av BigJackW
Skrevet
Av en eller annen merkelig grunn må du "generere" ei slik fil og legge i addons mappa til mani.

VDF-tool elns. Kjør den på ei windows maskin, og velg cstrike i lista i VDF-toolen.

Eller bare lag ei fil med navnet mani_admin_plugin.vdf og legg dette i innholdet:

"Plugin"
{
"file" "../cstrike/addons/mani_admin_plugin"
}

Edit: Var det Mani Admin Plugin du ville ha til å funke eller Metamod som ikke funka? O_o

nja... det er begge... eller Meta virker... men den nekter og loade mani og dm... den sier den ikke finner de... men det er riktig adresse jeg har lagt i metaplugins.ini... den du tenker på er VDF filen... det er så serveren skal fårstå mani komandoene... den trenger ejg senere men nå må jeg først få loada mani...

foresten har jeg reinstallert alt fra bånn av 14 ganger så det er ikke at det mangler noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...