CCola Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Det lagger mer og mer i spill ettersom jeg spiller det.. Når jeg starter spillet går det glatt, men etter ca 10 minutter begynner det å lagge. Dette øker mer og mer ettersom jeg spiller.. Har en bærbar 1557.. Noen som vet hva som er galt?? Okei. Sjekket CPU tempen.. Den var på rundt 85-90 grader mens jeg spillet! Hva skal jeg gjøre? Kan jeg skru opp, å rense viftene? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 kan vel bruke en støvsuger utenpå vifta, det skal visstnok funke .................... aldri testa det selv da. Hvis du åpner den selv, så fjerne du vel garantien? Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 kan vel bruke en støvsuger utenpå vifta, det skal visstnok funke .................... aldri testa det selv da.Hvis du åpner den selv, så fjerne du vel garantien? Ta bare munnen intil utblåsningen og blå så hard du klarer, da får du faktisk ut det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå