Yahoo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) hei, jeg har nettopp reinstallert vista på datamaskinen min, men nå får jeg ikke aktivert lenger. (har oem lisens). den eneste hardware endringen jeg har gjort er å putte inn et sata II kontrollerkort med en 500gb harddisk. må jeg ringe til microsoft for å få ny nøkkel? isåfall hvilket nummer?? EDIT: Løst, snakket med en svensk dame som ordnet det for meg Endret 30. oktober 2007 av Yahoo Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ringte du opp en tilfeldig dame i Sverige, eller ringte du Microsoft? Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Ringte du opp en tilfeldig dame i Sverige, eller ringte du Microsoft? haha, ringte microsoft. må jeg re-aktivere vista hver gang jeg reinstallerer?? (har OEM versjonen BTW) Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 haha, ringte microsoft.må jeg re-aktivere vista hver gang jeg reinstallerer?? (har OEM versjonen BTW) I prinsippet, ja. Men hvis du reinstallerer ofte, så kan du jo kjøre Vista uten aktivering i 120 dager. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sist jeg ringte til M$ (norge) måtte jeg snakke med en dansk gnom som hadde veldig liten forståelse for problemet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå