Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Nynorsk stil(innlegg i dagbok)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en nynorsk oppgave som skal leveres i morgen. Som østlendinger flest, er jeg rett og slett drit dårlig i nynorsk, og stilen tok meg minst dobbelt så lang tid å skrive på nynorsk kontra det jeg ville brukt på bokmål/engelsk!

Så the million dollar question, kan noen rette feilene mine(markere feilen med rødt og skrive det riktige bak i parantes) sånn at jeg får en mer korrekt stil, og forhåpentligvis lærer litt av feilene mine?

Det ville vært utrolig til hjelp, og blir forhåpentligvis belønnet med heder og ære i himmelen!

Oppgaven var forresten følgende:

"Temk deg at det er du som har vunne 2,1 millioner kroner. Skriv eit par sider i dagboka, der du fortel om gevinsten og om kva du vil bruke pengane til"

Hvis dere har forslag til forbedring av setninger eller avsnitt, tar jeg i mot alt med et stort takk!=)

Kjære dagbok. Dagen i dag starta som ein vanleg onsdag. Eg sto opp, spiste frokost og dro på jobb, akkurat som en hvilken som helst dag. Jobben var like kjedelig som vanleg, og sjefen like sint. Når eg kom heim, var det TV som stod på gjøremålslista. Kvelden var ikkje særlig spesiell heller, ikkje før klokka nærma seg åtte, og Lottoen var i gang. Eg hadde som vanleg satsa på 7, 16, 19, 23, 31, 15 og 19, men tenkte innerst inne at eg heller ikkje i dag skulle få nokon gevinst.

I spenning til å føle og ta på, så eg på sendinga, i håp om at eg ville vinne. Som du veit, er eg ein ganske så opplyst kar, og eg visste at sjansen for at eg sku stikke av med storgevinsten var omtrent like stor som at månen skulle dette i huvedet mitt! Men fortsatt var det ein liten del av meg som trudde at ein gong ville eg vinne den store gevinsten. Ikkje naboen, ikkje kongen, men bare eg. Det var det som fekk meg til å kjøpe lodd etter lodd, og som etter hvert ga utslag. Du husker kanskje den gongen eg vann 2500 kroner på det Flax loddet? Eg brukte alt på ei gave til mor mi, og hu blei utrolig glad. Det er de stunda som gjør at livet er verd å leva. Eg håper at eg vinn noe stort på Lotto også, for da skal eg kjøpe meg ein ny bil.

Heilt ærlig, kan eg ikkje si at eg trur at eg vinn, men bare tanken er så god at eg bare må fortsette å spille! Men tilbake til den noe spesielle onsdagen. Eg satt meg ned og så på Lottoen på TV. Det starta; første tallet var 7. Det hadde det vært før, og skapte bare ein liten sommerfugl i magen. Men etter hvert som tallene rulla inn, 16, 19, 23 ,31, 15, begynte sommerfuglene å gå over til giftige veps som ga meg en rar form for beruselse. Den siste ballen rulla inn, og talet 19 lyste opp som ei sol på TV’en. Eg var i ekstase. Eg hadde faktisk vunne den store potten på 2,1 millioner norske kroner! Sjøl etter et par månader med spilling, føles det herlig å vinne! Eg og familien begynte med ein gong å planleggje ein tur til Hawaii for ein del av pengane, og vi prata om å invistere litt i hjelpeorganisasjoner som til dømes Røde Kors. Vi mener at når ein vinn så mykje pengar på eit spel man bare har gitt 20 kroner for å vere med i, kan ein dele litt med dei som ikkje har det så lett. Men sjølklart skal ein ha størsteparten sjøl. På ferie skal vi, og vi skal nyte hver einaste krone fullt ut.

Onkel Arne er som du veit med i Røde Kors, og vi planleggjer å dra til Hawaii for å få se hva dei driv med der. Eg gleder meg noe heilt utrulig! Han skal visstnok ha redda ein stor del av urbefolkninga fra å sulte i hjel der!(...)

Endret av konduktans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har grovretta teksten din:)

EDIT: ser no at du skulle levere han i dag:p

Kjære dagbok. Dagen i dag starta som ein vanleg onsdag. Eg sto opp, spiste frokost (frukost) og dro (drog) på jobb, akkurat som en (ein) hvilken som helst dag. Jobben var like kjedelig (kjedeleg, keisam) som vanleg, og sjefen like sint. Når eg kom heim, var det TV som stod på gjøremålslista (gjeremålslista). Kvelden var ikkje særlig (særleg) spesiell heller, ikkje før klokka nærma seg åtte, og Lottoen var i gang. Eg hadde som vanleg satsa på 7, 16, 19, 23, 31, 15 og 19, men tenkte innerst inne at eg heller ikkje i dag skulle få nokon gevinst.

I spenning til å føle og ta på, så (såg) eg på sendinga, i håp om at eg ville vinne. Som du veit, er eg ein ganske så opplyst kar, og eg visste at sjansen for at eg sku (skulle) stikke av med storgevinsten var omtrent like stor som at månen skulle dette i huvedet (hovudet) mitt! Men fortsatt var det ein liten del av meg som trudde at ein gong ville eg vinne den store gevinsten. Ikkje naboen, ikkje kongen, men bare (berre) eg. Det var det som fekk meg til å kjøpe lodd etter lodd, og som etter hvert (kvart) ga utslag. Du husker (hugsar) kanskje den gongen eg vann 2500 kroner på det Flax loddet (flaxloddet)? Eg brukte alt på ei gave (gåve) til mor mi, og hu (ho) blei utrolig glad. Det er de stunda som gjør (gjer) at livet er verd å leva. Eg håper at eg vinn noe (noko) stort på Lotto også, for da skal eg kjøpe meg ein ny bil.

Heilt ærlig (ærleg), kan eg ikkje si (seie) at eg trur at eg vinn, men bare (berre) tanken er så god at eg bare (berre) må fortsette å spille (spele)! Men tilbake til den noe (noko) spesielle onsdagen. Eg satt (sette) meg ned og så (såg) på Lottoen på TV. Det starta; første tallet (talet) var 7. Det hadde det vært (vert) før, og skapte bare (berre) ein liten sommerfugl (sommarfugl) i magen. Men etter hvert (kvart) som tallene (tala) rulla inn, 16, 19, 23 ,31, 15, begynte sommerfuglene (sommarfuglane) å gå over til giftige veps som ga (gav) meg en (ein)rar form for beruselse (rusing). Den siste ballen rulla inn, og talet 19 lyste opp som ei sol på TV’en (TV-en). Eg var i ekstase. Eg hadde faktisk vunne den store potten på 2,1 millioner (millionar) norske kroner! Sjøl (sjølv) etter et (eit) par månader med spilling (speling), føles (kjennest) det herlig (herleg) å vinne! Eg og familien begynte med ein gong å planleggje ein tur til Hawaii for ein del av pengane, og vi prata om å invistere litt i hjelpeorganisasjoner som til dømes Røde Kors. Vi mener at når ein vinn så mykje pengar på eit spel man bare har gitt 20 kroner for å vere med i, kan ein dele litt med dei som ikkje har det så lett. Men sjølklart (sjølvklart, sjølvsagt) skal ein ha størsteparten sjøl (sjølv). På ferie skal vi, og vi skal nyte hver einaste krone fullt ut.

Onkel Arne er som du veit med i Røde Kors, og vi planleggjer å dra til Hawaii for å få se (sjå) hva (kva) dei driv med der. Eg gleder meg noe (noko) heilt utrulig (utruleg)! Han skal visstnok ha redda ein stor del av urbefolkninga fra å sulte (svolte) i hjel der!(...)

Endret av elektronvandring
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...