Rikky Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg må ha strøm til dockingstasjonen til fjernkontrollen min. Problemet er at det er en amerikansk strømkontakt som fulgte med, og jeg skulle gjerne ha hatt noe som gjorde at jeg kunne bruke den på det norske strømnettet. Dette står på den boksen på kontakten, den du stikker i veggen: AC Adaptor (...) Input: 120V~60Hz 100mA Output: 12V DC 400mA I den andre enden er det en rund plugg som jeg vil tro er ganske standard. Ca 5-6 mm. Kan noen hjelpe meg sånn at jeg får strøm til dockingstasjonen? Er fullstendig blank på sånt Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Kjøp en 12 V batteri-eliminator med "multi" plugger på som takler 400 mA. Fåes kjøpt på Clas Ohlson f.eks for en billig penge. Elkjøp og slike butikker har de nok også. Koster 100-200 kr. Ta med dockingstasjonen og sjekk at pluggen passer. Og for all del - pass på at polariteten er riktig! Den kan som regel snus på disse batteri-eliminatorene. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Okei, får stikke til byen i morgen da... Takker! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 *nysgjerrig* hvilken fjernkontroll har du kjøpt? Grunnen til min interesse rundt dette, kan ha noe med at jeg nettopp har bestilt en philips pronto Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Biltema har også noen billige noen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå